احمد الدوایری: حدادی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بسکتبال آسیا است

به گزارش رکنا و به نقل از فیبا، احمد الدوایری پس از اینکه اردن تیم بسکتبال ایران را در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2022 در روز چهارشنبه شکست داد سعی داشت جلوی اشک های خود را بگیرد زیرا برای اولین بار از سال 2011 به نیمه نهایی این رقابت ها صعود کردند. در واقع یک شاهکار بزرگ، اما برای این بازیکن 29 ساله این صعود معنای دیگری هم داشت. برای او، این عمل به قولی بود که تقریباً یک دهه پیش به پدر مرحومش داده بود که روزی یکی از بهترین های آسیا خواهد شد.

الدوایری که اولین بار در جام ملت های آسیا در سال 2013 در مانیل بازی کرد، گفت: من سال گذشته پدرم را از دست دادم و 10 سال پیش به او قول دادم که می خواهم یکی از بهترین ها باشمو من یکی از قول هایم را به او عملی کردم.

وی افزود: علاوه بر این، جنگیدن با حامد حدادی باعث شد الدوایری بیش از پیش مورد احترام قرار گیرد. این ۲ بازیکن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2013 به مصاف یکدیگر رفتند که حدادی در دوران اوج خود قرار داشت اما الدوایری فقط یک بازیکن معمولی بود.

او گفت: من به حامد حدادی احترام می گذارم. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ آسیا است.من به او احترام زیادی گذاشتم و او هم خیلی جنگید، خیلی هم عالی بازی کرد. می‌توانید ببینید که او 19 امتیاز، 16 ریباند داشت. او تا پایان برای تیمش جنگید.

انتهای پیام/

 

کدخبر: 806172 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟