تمجید فدراسیون جهانی بسکتبال از 2 ملی‌پوش ایران

به گزارش رکنا، سایت فیبا در گزارشی به اینکه تابستان شلوغی در راه است و از چند روز دیگر پنجره سوم انتخابی جام جهانی آغاز خواهد شد و از این رو فیبا اقدام به معرفی ۱۵ بازیکن برتری که طرفداران بسکتبال باید در آسیا بازی‌های آن‌ها را مشاهده کنند اقدام کرده است.

فیبا درباره « بهنام یخچالی » گارد راس تیم ملی بسکتبال ایران نوشت: موج بعدی ستاره های آینده بسکتبال ایران در حال افزایش است و بهنام یخچالی پیشتاز آن است. شوتینگ گارد ۱.۹۰ متری بیش از نیم دهه است که یک گلزن ۲ رقمی برای ایران‌ بوده است و به همین دلیل توانست توجه باشگاه های اروپایی را به خود جلب کند. یخچالی در ۲ فصل گذشته در آلمان بازی می کند و باید آمادگی بیشتری داشته باشد تا تابستان‌امسال بازی خود را با ایران‌به سطح دیگری برساند.

همچنین فیبا درباره « حامد حدادی » سنتر تیم ملی بسکتبال ایران نوشت: حامد حدادی حتی در ۳۷سالگی می تواند بازی را به شیوه های بسیاری در زمین تحت تاثیر قرار دهد که در چهار تریبل دابل فوق العاده او که در فصل Cba اخیرش با نهنگ‌های آبی سیچوان گذاشته شد. در حالی که تماشا کردن و تماشای اینکه حدادی چقدر خوب بازی می کند باور نکردنی است. اما با توجه به اینکه او نزدیک به ۲ دهه ستون بسکتبال ایران بوده است و به نظر می رسد مقدار زیادی بنزین در مخزنش باقی مانده باور نکردنی‌تر است.

انتهای پیام/

کدخبر: 795951 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟