تصاویر / ۱۰ ستاره پرطرفدار تیک تاک و میلیون ها دلار ثروتی که ممکن است از دست بدهند

ایالات متحده پس از سال‌ها فشار بالاخره اقدامی جدی برای غیرقانونی کردن این اپلیکیشن محبوب انجام داده که تایید کنگره را به دست آورده و قانون آن توسط جو بایدن امضا شده است. قانونی که به شرکت مادر، ByteDance، در پکن ۹ ماه فرصت می‌دهد تا شرکت را بفروشد، در غیر این صورت، TikTok در ایالات متحده ممنوع خواهد شد.

از آنجایی که دولت باید در حال بررسی ممنوعیت تیک‌تاک در ایالات متحده است، اینفلوئنسرهای این شبکه اجتماعی که در این مدت میلیون‌ها دنبال‌کننده و ثروت قابل توجهی جمع‌آوری کرده‌اند با خطر از دست دادن پلتفرم‌های خود روبه‌رو هستند.

برترین تیک‌تاکر به ازای هر ویدئو ۷۵۰ هزار دلار درآمد دارد، دارایی خالصش ۱۵ میلیون دلار است و ۱۶۲ میلیون نفر فعالیت‌هایش را دنبال می‌کنند.

در ادامه ۱۰ اینفلوئنسر برتر تیک تاکی را معرفی می‌کنیم که خطر از دست دادن یکی از بزرگ‌ترین منابع مالی‌شان را بیخ گوش خود احساس می‌کنند.

۱.خابی لیم: ۱۶۲ میلیون دنبال کننده

314

خابی لیم (Khaby Lame) در سال ۲۰۲۴ جایگاه برترین تیک‌تاکر را به خود اختصاص داد.

او در سال ۲۰۲۰ پس از اخراج از محل کار خود در طول همه‌گیری کووید-۱۹ و از روی بیکاری به این پلتفرم پیوست. این محتواساز ایتالیایی متولد سنگال با واکنش‌های خاص خود به ویدئوهای دیگران به شهرت رسید.

او در حال حاضر به ازای هر پست TikTok تا ۷۵۰۰۰۰ دلار درآمد دارد.

۲. چارلی دی‌آملیو: ۱۵۴ میلیون دنبال‌کننده

315_11zon (1)

چارلی دی‌آملیو (Charli D’Amelio) پس از پیوستن به تیک‌تاک در سال ۲۰۱۹ با ویدئوهای رقص خود به پرطرفدارترین حساب کاربری این شبکه اجتماعی تبدیل شد و تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۰۰ میلیون طرفدار پیدا کرد تا به اولین کسی تبدیل شود که به این رقم خیره‌کننده دنبال‌کننده دست می‌یابد.

این ستاره ۱۹ ساله شبکه‌های اجتماعی دیگر در تیک‌تاک در رتبه اول نیست اما با همکاری‌های خود، موفقیتش در یوتیوب و حتی حضور در تبلیغات و موزیک ویدئوها فعالیت خود را گسترده‌تر کرده است.

۳. مستربیست: ۹۴.۶ میلیون دنبال‌کننده

316

جیمی دونالدسون معروف به مستربیست (MrBeast) از ستارگان نوظهور تیک‌تاک است. این جوان ۲۵ ساله از زمان شروع فعالیت در تیک‌تاک نزدیک به ۱۰۰ میلیون دنبال‌کننده به دست آورده است. او که فعالیت خود در یوتیوب را از سال ۲۰۱۲ آغاز کرده در این پلتفرم ۲۳۲ میلیون مشترک دارد و پست‌هایش بیش از ۵۰ میلیارد بازدیدکننده داشته است.

مستربیست به خاطر فعالیت‌های بشردوستانه و محتوای جذاب خود شناخته شده است. او در سال ۲۰۲۲ به پردنبال‌کننده‌ترین فرد در یوتیوب تبدیل شد.

یوتیوبر محبوب همچنین به لطف اولین ویدیوی خود در توئیتر سابق که در ۱۵ ژانویه منتشر کرد، بیش از ۲۶۰۰۰۰ دلار درآمد کسب کرده است.

۴. بلا پورچ: ۹۴.۱ دنبال‌کننده

317

بلا پورچ (Bella Poarch) با نام اصلی دناری باتیستا تیلور که در نیروی دریایی ایالات متحده حضور داشت با انتشار ویدئوهایش در تیک‌تاک به‌سرعت به شهرت رسید.

او که در لس‌آنجلس زندگی می‌کند ۲۶ سال دارد و اصالتاً فیلیپینی است.

بلا از زمان ترک نیروی دریایی به عنوان نماد TikTok به شهرت رسیده است و اکنون بیش از ۹۴.۱ میلیون دنبال کننده دارد.

۵. ادیسون ری: ۸۸.۸ میلیون دنبال‌کننده

318_11zon (1)

ادیسون ری (Addison Rae) در آگوست ۲۰۲۰ با کسب درآمد هنگفت ۵ میلیون دلاری به فهرست هفت ستاره پردرآمد تیک‌تاکی مجله فوربس راه یافت.

ادیسون ۲۳ ساله رقصیدن را از شش سالگی شروع کرد و برای شرکت در مسابقات به سرتاسر ایالات متحده سفر کرد. او پس از به شهرت رسیدن در تیک‌تاک حالا به یک خواننده، بازیگر و رقصنده تبدیل شده است.

۶. زک کینگ: ۸۲ میلیون دنبال‌کننده

319

زک کینگ (Zach King) ۳۴ ساله به کمک استعداد خود در ویرایش ویدئو ابتدا در سرویس ویدئوی کوتاه Vine معروف شد.

این فیلمساز که به ترفندهای کوچک خود معروف است، سپس پایگاه خود را به تیک‌تاک منتقل کرد و اکنون بیش از ۳۲.۷ میلیون دنبال‌کننده دارد.

ویدیوهای او اغلب میلیون‌ها لایک جمع می‌کنند و کاربران او را به دلیل مهارت‌های ویرایشی‌اش ستایش می‌کنند.

اگرچه کلیپ‌هایش کوتاه هستند، اما در واقع کار زیادی می‌طلبند. کینگ فاش کرد که یک ویدیوی شش ثانیه‌ای در Vine می‌تواند حدود سه تا چهار ساعت فیلمبرداری و سپس ۲۴ ساعت اضافی برای ویرایش زمان ببرد.

طبق گزارش‌ها، او به ازای هر پست ۴۴ هزار و ۲۲۵ دلار درآمد کسب می‌کند.

۷. کیمبرلی لوایزا: ۸۱ میلیون دنبال‌کننده

320

کیمبرلی لوایزا (Kimberly Loaiza) بومی مکزیک پیش از آنکه در تیک تاک معروف شود در یوتیوب شروع به کار کرد.

طبق گزارش‌ها او اکنون ۸ میلیون دلار ثروت دارد و از هر پست خود ۴۷ هزار و ۳۷۴ دلار درآمد دارد.

۸. تیک تاک: ۸۰.۴ دنبال‌کننده

321

خود TikTok نیز با ۸۰ میلیون دنبال‌کننده در این لیست قرار گرفته است. این حساب عمدتاً ویدیوهایی از محتواسازان در رویدادها و مصاحبه‌های شرکتشان را به اشتراک می‌گذارد.

۹. بوراک اوزدمیر: ۷۵.۱ میلیون دنبال‌کننده

322

بوراک اوزدمیر (Burak Özdemir) که به پخت کباب‌های یک متری معروف است در سال ۲۰۲۱ با ثروت خالص تخمینی ۱۱ میلیون دلار رتبه اول فهرست غیررسمی ثروتمندترین‌های تیک‌تاک را به دست آورد.

او با مهارت‌های آشپزی خود به شهرت رسید و ۷۵ میلیون دنبال‌کننده به دست آورد.

او با افراد مشهوری مانند رونالدینیو فوتبالیست، ویل اسمیت بازیگر و خابی لِم، ستاره بزرگ TikTok همکاری داشته است.

۱۰. راک: ۷۴.۵ میلیون دنبال‌کننده

323

دواین جانسون (Dwayne Johnson) معروف به راک با نزدیک به ۷۵ میلیون دنبال‌کننده پرطرفدارترین بازیگر حاضر در تیک تاک است.

درآمد سالانه راک حدود ۱۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

کدخبر: 999684 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میترا خرسند
آیا این خبر مفید بود؟