ماسک کلاژن ساز خانگی برای جوانی پوست+ دستور تهیه

 کلاژن یک درمانگر معجزه آساست و با کاهش خطوط چهره و تقویت پوست، آن را جوان و سالم نگه می دارد. در مورد کلاژن وکاربردهای آن صحبت کردیم؛ اما آیا می دانستید که علاوه بر استفاده از مواد غذایی کلاژن ساز در رژیم غذایی روزانه خود، می توانید در خانه نیز ماسک کلاژن ساز تهیه کنید؟ این دستورالعمل های ساده برای تهیه ماسک های طبیعی می توانند باعث تقویت توانایی های کلاژن پوست شما شود و تقریبا تمام مواد اولیه آن در دسترس می باشد. می توانید از ماسک کلاژن ساز برای داشتن پوستی زیبا و صاف استفاده کنید.

ماسک کلاژن ساز تخم مرغ و خیار

مواد لازم

مقداری خیار خرد شده (بسیار ریز)

سفیده تخم مرغ

چند قطره روغن کُندر

اسانس (عطر دلخواه)

طرز تهیه و استفاده

مواد را به خوبی باهم مخلوط کرده و به طور یکنواخت بر روی پوست صورت به مدت ۱۵ دقیقه قرار دهید. سپس صورت را با آب گرم شسته و به آرامی خشک کنید. در ادامه از یک کرم مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

ماسک کلاژن ساز کیوی و آووکادو

مواد لازم

نصف کیوی

نصف آووکادو

طرز تهیه و استفاده

کیوی و آووکادو را باهم مخلوط کرده و به طور یکنواخت روی پوست صورت به مدت ۳۰ دقیقه قرار دهید. سپس صورت را با آب ولرم شسته و به آرامی خشک کنید. حتما بعد از خشک کردن از یک کرم مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.برای داشتن پوستی زیبا خواندن مقاله راز زیبایی پوست، ماسک صورت ویتامین E را پیشنهاد می کنیم.

ماسک کلاژن ساز خامه و عسل

مواد لازم

۳ قاشق غذاخوری خامه غلیظ

۱ قاشق چایخوری جوش شیرین

۱ قاشق غذاخوری عسل

طرز تهیه و استفاده

برای تهیه این ماسک فوق العاده، مواد فوق را باهم مخلوط کرده به طوریکه یک خمیر صاف و یکنواخت بدست بیاید. سپس آن را روی پوست برای حدود ۲۰ دقیقه قرار داده و سپس با آب ولرم آبکشی کنید. پس از خشک کردن صورت، از مرطوب کننده استفاده کنید.

توجه داشته باشید برای اثر بخشی ماسک کلاژن ساز حداقل باید ۲ تا ۳ بار در هفته و به مدت چند ماه استفاده شوند. یعنی استفاده از آنها باید مستمر باشد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 453849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟