لاغری در یک ربع/چربی سوزی 15 دقیقه ای را امتحان کنید

با خواندن عنوان لاغری در 15 دقیقه کنجکاو می شوید و فکر می کنید که چطور می توانید در عرض کمتر از نیم ساعت کلی کالری بسوزانید ، با روشی آشنا می شوید که رکورد داران کاهش وزن امتحان کرده اند.

لاغری در 15 دقیقه

لاغری با رژیم و ورزش پایه اصلی کاهش وزن است که در رابطه با این موضوع دهها روش و صدها توصیه از سوی متخصصین دراختیار جویندگان این روش قرار گرفته است .

دیلی میل مقاله ای با عنوان " لاغری در 15 دقیقه " منتشر کرده بود که توسط متخصصین کاهش وزن u-shape.co.uk تکمیل شده بود . توصیه های پیشنهادی به دور از هرگونه پیچیدگی و با ساده ترین روش ممکن فرد مبتلا به اضافه وزن را به کاهش وزن نزدیک می کند. افرادی که با راهنمایی های این مرکز وزن کم کرده اند اغلب افرادی بوده اند که اضافه وزن بسیار بالایی داشته و نام آنها بعد از لاغر شدن در میان رکورد داران قرار گرفته است.

به توصیه این مرکز برای لاغری طناب بزنید اما طناب زدنی که وزن شما و چربی ها را بسوزاند . شاید به نظر شما این روش به دلیل سادگی موثر نبوده و از آن استقبال نکنید اما به جرات یکی از قوی ترین روش های لاغری است ولی به روشی که در این بخش می آموزید.

روش جادویی و فوق العاده طناب زدن برای لاغری در 15 دقیقه

" نادیا فیرودر" متخصص تناسب اندام این مرکز درادامه می گوید:برای لاغری سریع شاید خیلی سریع تر از آنچه که فکر می کنید می توان با طناب زدن دست یافت این روش طناب زدن را انجام دهید.

یک طناب مناسب قد خود تهیه کنید

برای شروع به مدت 30 ثانیه به صورت سرعتی و روی دوپا طناب بزنید . دقت داشته باشید که هنگام طناب زدن بایستی دستهای شما به صورت دورانی چرخیده و ارتفاع پاهایتان هنگام پرش نباید زیاد باشد.

بعد از اتمام 30 ثانیه برنامه اصلی چربی سوزی با طناب زدن آغاز می شود.

حالا روی یک پا به مدت 5 دقیقه بدون وقفه طناب بزنید . اگر خسته شدید و مجبور به توقف می توانید برای چند ثانیه مکث کرده و دوباره ادامه دهید . مکث شما نباید بیش از چند ثانیه باشد.

بعد از اتمام 5 دقیقه ی پای اول نوبت به پای بعدی می رسد. همین روش را به مدت 5 دقیقه روی پای بعدی طناب بزنید.

تا اینجا 10 دقیقه شما سپری شده است و بایستی 5 دقیقه مابقی را به صورت مساوی تقسیم کرده و دوباره طناب زدن روی یک پا را انجام دهید.

2 دقیقه و 30 ثانیه روی پای چپ و 2 دقیقه و 30 ثانیه مابقی را روی پای راست طناب بزنید.

طناب زدن برای کاهش وزن

این روش طناب زدن برای لاغری شما یکی از روش های ثابت شده برای کاهش وزن سریع است به طوری که به صورت مداوم و درست هر روز آن را انجام دهید. طبق بررسی های انجام شده ،مزایای سلامتی 10 دقیقه طناب زدن برای بدن ، حدودا برابر 45 دقیقه دویدن است.

اگر برای لاغر شدن عجله دارید بایستی در رژیم غذایی خود منابع چربی سوز گیاهی و طبیعی را بگنجانید.

لاغری در 15 دقیقه

لاغری در 15 دقیقه با استفاده از فواید بیشمار طناب زدن درست

توصیه " نادیا فیرودر " به در وب سایت دیلی میل در لیستی کوتاه و مختصر ارائه شد.

متخصص تناسب اندام این مرکز می گوید :برای لاغری از چربی های امگا 3 و تخم کتان استفاده کنید. سیب بهترین میان وعده برای زنان و مردانی است که به قصد کاهش وزن رژیم می گیرند.

از فواید دیگر لاغری با طناب در 15 دقیقه:

محققان می گویند انجام تمرین های ورزشی شامل حرکت ها و پرش های عمودی مثل پریدن از روی طناب، برای کاهش احساس گرسنگی بسیار مفید است. این کم شدن اشتها باعث می شود فرد دیرتر احساس گرسنگی کند و تمایل به خوردن در او کمتر و در نهایت منجر به کاهش وزن شود.

یک ساعت طناب زدن ،تقریبا حدود 1000 کالری می سوزاند

فعالیت طناب زنی ،موجب بهبود ضربان قلب و فشار خون می شود.

طناب زدن به دلیل فعالیت تمام بدن ،باعث تقویت عضلات شکمی برای استواری هر چه بیشتر بدن ،عضلات پا ها برای پریدن و شانه ها برای طناب زدن خواهد شد.

طناب زدن اصولی و صحیح، ضربات و حرکات ناگهانی کمی را به مفاصل بدن وارد می کند.

فعالیت طناب زنی ،موجب بهبود ضربان قلب و فشار خون می شود.

طناب زدن باعث بهبود تراکم استخوانی و مانع از پوکی استخوان یا به تاخیر انداختن آن می شود. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 452456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟