ماندگاری رنگ موها را چگونه بالا ببریم؟

ماندگاری رنگ مو و حفظ زیبایی موهای رنگ شده درست مثل روز اول بستگی به مراقبت های شما دارد ، انجام روش صحیح شستشو و .... می تواند ماندگاری رنگ مو را افزایش دهد.رنگ کردن مو، یک راه ساده برای رسیدن به زیبایی میباشد.ما در این مقاله راه های ساده ای را به شما معرفی می کنیم تا ماندگاری رنگ موهایتان بیشتر شود.هریک از ما دوست داریم در هر نقطه از زمان و زندگی مان یک مدل رنگ مو را تجربه کنیم.

چگونگی ماندگاری رنگ مو و حفظ زیبایی آن

بعضی از خانم ها برای رنگ کردن موهای شان به سالن های آرایشی مراجعه می کنند و طبیعتا پولی را برای رنگ کردن موهایشان باید بپردازند ولی اگر شما در حال پس انداز پول هایتان هستید و یا ترجیح می دهید که خودتان موهایتان را رنگ کنید، در این بخش از دنیای مد نمناک به شما خواهیم گفت که چگونه موهای خود را رنگ کنید تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

اگر خودتان می خواهید موهای خودتان را رنگ کنید، به آن سادگی که شما فکر می کنید نیست، اما به این معنا هم نمی باشد که باید از رنگ کردن موهایتان بترسید. کارهای معین و مشخص شده ای را باید در حین رنگ کردن موهایتان رعایت کنید و باید این کارها را به یاد داشته باشید تا دچار مشکل نشوید.

ماندگاری رنگ موی فانتزی

5 نکته مهم برای ماندگاری رنگ مو

اینک ما راه های ساده ای را برای اینکه رنگ موهایتان ماندگاری طولانی داشته باشد را معرفی می کنیم.

1. انتخاب محصول مناسب :

اگر خودتان موهای خودتان را رنگ خواهید کرد، قبل از رنگ کردن، از محصولی که قصد خرید آنرا دارید اطمینان کافی کسب کنید.قبل از اینکه شما از آن رنگ استفاده کنید،توصیه می شود که یک تست از آن بگیرید و آن تست هم بدین گونه می باشد که 24 ساعت قبل از استفاده از رنگ مو ، کمی از آنرا بر روی پوست پشت گوش خود بمالید و مطمئن شوید که بعد از 24 ساعت بر روی پوست شما هیچ تغییراتی ایجاد نمی شود و سپس از آن استفاده کنید.

2. شامپوهای مناسب :

از شامپوهای مناسب برای شستشوی موهایتان استفاده کنید. در حالت ایده آل شما باید به دنبال شامپوهای مناسب برای موهای رنگ شده بگردید.اگر شما می خواهید ماندگاری رنگ موهایتان بیشتر شود،این راه و گزینه حتما باید رعایت شود.

3. خشک کردن موها به طور طبیعی :

از دستگاه هایی همچون سشوار ها برای خشک کردن موهایتان جدا خودداری کنید. اجازه دهید که موهایتان به طور طبیعی خشک شوند و از آنجایی که ما تحقیق کرده ایم گرما باعث آسیب رساندن به موها می شود.

4. شستشو با آب سرد :

اگر موهای سرتان را با آب گرم می شویید بهتر است بدانید با این کار فولیکول های موهایتان باز می شوند که در نتیجه باعث می شود ماندگاری رنگ موهایتان کاهش یابد.

5. اصلاح منظم موها:

توصیه می شود که طی زمان خاصی موهای خود را اصلاح کنید تا به زیبایی و سلامتی Health آن آسیبی نرسد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444639 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟