پرپشتی فوری مژه ها در 3 روز

 هرچند که هیچ کس نمیتواند به خاطر بسیاری از علل و بدون در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند:ژنتیک،شرایط پزشکی خاص،سن،هرگونه کمبود،عفونت چشمی یا هر بیماری هورمونی،ابرو ها و مژه های زیبا و بی نظیری داشته باشد.ما نمیتوانیم در این باره از چیز هایی جلوگیری کنیم اما میتوانیم درمان های را انجام دهیم که باعث رشد و بلند شدن مژه ها و ابرو هایتان شود.

روش مخصوص گیاهی برای پرپشت شدن سریع مژه

مواد لازم :

یک قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا

2 قاشق غذا خوری روغن کرچک

2 عدد ویتامین E

نکته:

شما میتوانید ژل آلوئه ورا را از گیاه آن استخراج کنید و هم میتوانید آن را از فروشگاه ها تهیه کنید ، در کل ژل آلوئه ورا برای پوست شما بسیار مناسب و مفید است.

نکته:

اگر روغن کرچک در دسترس نبود، میتوانید از روغن بادام یا زیتون استفاده نمایید.روغن کرچک حاوی اسید های چرب ضروری است که به افزایش رشد مو کمک میکند.

نکته:

ویتامین E در مرطوب کردن پوست بسیار مفید است و شما به راحتی میتوانید آن را از داروخانه ها تهیه بفرمایید. ویتامین E به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل میکند که به ترمیم سلول های مرده و ایجاد بافت جدید کمک میکند.

طرز استفاده:

ابتدا یک کاسه تمیز تهیه کنید و تمام موارد بالا را درون آن بریزید و به خوبی هم بزنید سپس آن را درون یک بطری یا شیشه تمیز بریزید و نگهداری کنید.

سپس با استفاده از یک برس یا مسواک تمیز ترکیب بدست آمده را روی مژه هاو ابروهایتان اعمال کنید.

اجازه دهید تا صبح بماند و سپس با آب بشویید.

بهترین بخش این درمان ، این است که 100 درصد خالص و ارگانیک میباشد و خوبی دیگر این است که میتوانید بدون هزینه های کزاف در تخت خود بخوابید و پس از 3 روز شاهد نتایج دلخواه بدست آمده باشید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 436229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟