ماسک های زیبای ضدآلودگی هوا مد روز شد+عکس

با آغاز پاییز میزان آلودگی هوا در بسیاری از شهرها افزایش می یابد و مردم مجبور به استفاده از ماسک های تصفیه هوا می شوند. طراحان مد با ورود به این عرصه، ماسک ها را هم زیبا کرده اند.

به گزارش  آسین ایج، شرکت نیروانا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این نوع ماسک ها در کشور هند ماسک هایی تولید کرده است که هم قابل استفاده مجدد هستند و هم از کیفیت بالاتری در مقایسه با ماسک های یک بار مصرف برخوردارند. این ماسک ها ظاهر جذابی دارند که افراد را به استفاده از آنها ترغیب می کند.

این ماسک ها که Vogmask نام گرفته اند، همراه با طرح ها و نقش و نگارهای متنوع عرضه می شوند. هر یک از این ماسک ها مجهز به فیلتر «ان ۹۹» برای جلوگیری از ورود ذرات معلق خطرناک و گرد و خاک به بینی و دهان، فیلتر فعال کربن و یک دریچه نفوذ برای تسهیل تنفس هستند.

قیمت این ماسک ها بسته به ظاهر و تزئینات آنها متفاوت بوده و از ۳۰ دلار تا ۳۵ دلار در نوسان است.

پیش از این یک شرکت فناوری در هند به نام Purelogic Labs اولین ماسک هوای مجهز به موتور را عرضه کرده بود که ماسک Prana Air Motion نام داشت.

موتور این ماسک قادر به دریافت و مکش هوای تصفیه شده به سمت بینی است. سرعت موتور یادشده در سه حالت برای راه رفتن، راه رفتن سریع و دویدن قابل تنظیم است. باتری این موتور هم در صورت شارژ کامل برای حداکثر ۶ ساعت قابل استفاده است. قیمت این ماسک ۵۰ دلار است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 431447 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟