با ترفندهای خانگی بدون هزینه پلک تان را جوان کنید

شل شدن پوست یکی از این تغییرات است که با نشانه هایی مانند افتادگی پلک و چین و چروک اطراف چشم براحتی قابل تشخیص است. این عارضه که زیبایی چهره فرد را تحت تأثیر قرار می دهد قابل اصلاح است اما بهتر است قبل از اینکه صورت خود را به دست جراحان بسپارید با راه های جوان سازی پلک ها و اطراف چشم آشنا شوید.
چشم هایتان را با این روش ها جوان کنید

چشم های شما نه تنها در معرض احساسات شما قرار می گیرند، بلکه آن ها بسیاری به تغییرات محیطی حساس هستند. آن ها پنجره ای به سلامت شما هستند. برای مثال ساعت هایی که به مدت طولانی پشت کامپیوتر قرار می گیرید بسیار برای چشم مضر هستند. نور مصنوعی نیز به چشم آسیب می زند. در اینجا شما را با چندین راه حل، برای جوان سازی چشم ها، آشنا می کنیم.

پلک افتاده

افتادگی پلک به دلایل مختلفی اتفاق می افتد. گاهی این عارضه مادرزادی است و گاهی هم آسیب عصب های پلک براثر حوادث Accidents به افتادگی پلک منجر می شود. اما یکی از رایج ترین دلایل افتادگی پلک افزایش سن و پیری است که در بیشتر افراد با شل شدن پوست صورت و به دنبال آن شل شدن پوست پلک و ایجاد چین های زیاد در اطراف چشم همراه است.

خواب کم شب یا آبرسانی ناصحیح به بدن می تواند موجب ورم و افتادگی پلک ها شود در نتیجه مایعات در پلک ها تجمع یافته و موجب افتادگی پلک می شوند. گذر زمان نیز همچنین موجب ایجاد خطوطی روی چشم ها می شود.

خطوط پنجه کلاغی

چروک های بسیار ریزی هستند که در ناحیه چشم ها ظاهر می شوند. اگر چه ژنتیک یا نور خورشید نیز می توانند باعث ایجاد چنین چروک هایی بشوند که خوشبختانه قابل درمان است.

حلقه های تیره زیر چشم

بسیاری از افراد این حلقه ها را دارا هستند که به رنگ تیره و یا بنفش قابل مشاهده هستند. آن ها در نتیجه خستگی به وجود می آیند. کمبود خواب یا مشکلات احساسی نیز می تواند موجب بروز چنین حلقه هایی در زیر چشم شود.

کیسه

چه کسی این کیسه های زشت را تجربه نکرده است؟ آن ها به دلیل تغییرات هورمونی یا جمع شدن مایعات به وجود می آیند.

توصیه هایی برای جلوگیری از چروک چشم

شاید شمار اشگفت زده کند، اما سفیده تخم مرغ، برای مرطوب کردن پوست چشم و جلوگیری از شلی پوست استفاده می شود. همچنین سفیده برای مبارزه با خطوط چشم موثر است. برای بهره مندی از مزایای آن تنها کافی است که تخم مرغی را بشکنید و سفیده آن را روی پوست چشم بگذارید و سپس شروع به ماساژ Massage دادن اینناحیه کنید. هر روز این کار را انجام دهید تا احساس کنید چروک های پوستتان به خوبی برطرف شده است.

آووکادو

منبع ویتامین e. است و بسیار برای مرطوب کردن پوست و مبارزه با رادیکال های آزاد مناسب است. تنها کافی است کمی آووکادو را برداشته با قاشق له کرده و آن را روی پوست خود استفاده کنید. بگذارید 15 دقیقه دور چشم بماند، سپس با آب سرد بشویید.

خیار

ترکیب موثری است. خیار سرشار از ویتامین c. است. تکه ای از خیار را برداشته روی چشم خود استفاده کنید و بگذارید 15 دقیقه بماند. خواهید دید که چشمان شما سالم تر و زیباتر از قبل شده اند.

بابونه

این یک درمان بسیار شناخته شده است. بابونه ضدالتهاب است و خاصیت ارام بخشی دارد که موجب افزایش گردش خون در چشم ها شده و از تجمع مایع جلوگیری می کند. دو کیسه چای بابونه را برداشته و هنگامی که سرد شدند آن ها را روی چشم های خود بگذارید. سپس 15 دقیقه صبر کنید. این حالت باعث خاصیت آرام بخشی می شود.

خیار و شیر

ترکیب شیر و خیار برای کیسه های زیر چشم مفید است. برای این کار کمی شیر را در فنجان ریخته و در یخچال گذاشته، سپس دو حلقه خیار را در آن بخیسانید. سپس خیار را روی چشم های خود بگذارید، نتیجه ان فوری است.

ماساژ چشم برای رفع خستگی

این نوع ماساژ باعث احساس جوانی در چشم شما می شود. همچنین جریان گردش خون را در چشم شما شدت می بخشد. برای این کار در ابتدا دستان خود را بشویید و هر یک از کرم های گفته شده را روی پوست خود گذاشته و سپس شروع به ماساژ دادن پوست خود کنید.

پلک چشم ها را ماساژ داده و ازانگشت وسط برای ناحیه کیسه های دور چشم استفاده کنید و ماساژ دهید. سپس در حالت استراحت چشم خود را با کف دست پوشانده و این کار را سه بار دیگر تکرار کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جزئیات تکان دهنده از حادثه تروریستی اهواز / تک تیرانداز از دستور فرمانده اش سرپیچی کرد +فیلم

صحنه وحشتناک درگیری مرد مسلح با پرنده فروش های اهواز زیر پل کارون + فیلم

چهره واقعی شیما قابل تحمل نبود!

عجیب ترین سنگ قبر با عکس سلفی یک دختر! + عکس

پیام قاتل ملکه زیبایی عراق او را لو داد + عکس و جزئیات

عزرائیل حریف رقیه خاتون نشد!

جاسوسانی که عکس قالیشویی «تورقوزآباد» را به اسرائیل فروختند! + فیلم و عکس

ازدواج پنهانی در اتاق مدیر / منیژه داخل شرکت به حجله رفت !

این ابر سمی در آسمان جولان می دهد! + عکس

ایران این تروریست ها را نقره داغ کرده است؟ + عکس

دار زدن مرد متاهل بخاطر دختر 14 ساله در تهران!

این مردان ایرانی بدبخت ترین انسان های روی زمین!

فیلم تکان دهنده از فروش عجیب سیب زمینی با 4 مشت خاک! + فیلم

 

کدخبر: 420399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟