قدیمی ها به دنیای مد بازگشتند

 کتانی‌های کلاسیک 
این مدل کتانی‌ها معمولا ساده هستند و کفه‌ای پهن دارند و در دهه 90 بسیار رایج بودند. این روزها این کتانی‌ها مجددا به عرصه مد بازگشته و در میان محصولات برندهای مختلف وجود دارند. شما می‌توانید زیبایی این کتانی‌ها را با یک شلوار جین کلاسیک و ساده که به Mom\'s fit شهرت دارند؛ تکمیل کنید.

کمربندهای دو سوراخه
کمربندها معمولا یک سوراخ دارند همراه با یک سوزن. اما در دهه 90 کمربندها دو سوزن و دو سوراخ داشتند و به سرعت محبوب؛ و جایگزین کمربندهای معمولی شدند؛ به مرور زمان این سبک کمربند هم از مد افتاد و دوباره مدل‌های عادی آن رواج پیدا کرد. ترندهای امسال نشان می‌دهد بار دیگر کمربندهای دو سوراخه رایج شده‌است.

مد دهه 90

 پوتین‌های بندی
دهه 90 را خیلی‌ها با پوتین‌های بندی و لژدار که معمولا مارک timberland بودند به خاطر می‌آورند. چند سالی می‌شد که این پوتین‌ها از جریان مد رایج و روز خارج شده بودند و تنها عده‌ای محدود و وفادار به آن سبک از لباس پوشیدن در استایل خود از آن استفاده می‌کردند. اما اینجور که پیداست امسال این کفش‌ها هم در گروه ترندهای تکرار شونده دیده می‌شوند.

مد دهه 90

کش‌های پارچه‌ای
اکسسوری‌ها هم مد مخصوص خود را دارند و در عین حال تاثیر به‌سزایی در ظاهر و استایل می‌گذارند. این کش‌های پارچه‌ای که در دهه 90 بسیار محبوب بودند این روزها در عرصه مد دیده می‌شوند.

مد دهه 90


 گردنبندهای قلاده‌ای
گردنبندهای پارچه‌ای که خیلی سفت هستند و به گردن می‌چسبند یادگار محبوب دهه 90 میلادی هستند و این روزها بازار Store داغی میان اکسسوری‌ها دارند.
مد دهه 90
بلوزهایی با طرح چاپی
این مدل بلوزها از طرح‌های محبوب دهه 90 میلادی هستند که می‌توان در ترند‌های رایج امسال مشاهده کرد.

مد دهه 90

 بلوزهای کلاسیک با لوگوی برند
دهه 90 میلادی برندهای چون تامی، آدیداس، نایک، کلوین کلاین و... بلوزهای ساده‌ای طراحی کردند که لوگوی بزرگی از برندشان روی آن چاپ شده بود و این برای مدت‌ زمانی طولانی در عرصه مد حضور داشتند. باید به شما بگوییم این بلوزها جز ترندهای داغ امسال هستند.

 تی‌شرت‌های گشاد و کوتاه
این سبک از تی‌شرت‌ها هم روزگاری بسیار رایج بود و دیده شدن مدل‌های متنوع آن میان محصولات برندهای مختلف خبر بازگشت دوباره آن به عرصه مد را می‌دهد.

 پا بند آویزدار
این مدل پا بند بسیار رایج و دوست داشتنی است و این روزها میان ترند اکسسوری‌ها دیده می‌شود و یادآور مدهای نوستالژیک دهه 90 میلادی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مد دهه 90

کدخبر: 306184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟