واکسیناسیون حجاج بیت الله الحرام در اصفهان انجام می شود

به گزارش رکنا از اصفهان،امیر جلالیان با بیان این خبر گفت : از روز 11 خرداد ماه سال جاری تلقیح واکسن مننژیت زائران بیت الله الحرام و صدور کارت واکسیناسیون بین المللی توسط کارشناسان و تیم پزشکی مستقر در مرکز جامع توانبخشی شهید مدرس حوزه معاونت بهداشت ، درمان و توانبخشی هلال احمر انجام می شود .

 

 جلالیان افزود : طبق هماهنگی انجام شده با سازمان حج و زیارت ، امسال سه هزار و 960 تن از زائران ضیوف الرحمن از استان اصفهان راهی سرزمین وحی می شوند و جمعیت هلال احمر طبق مقررات بین المللی نسبت به صدور کارت واکسن اقدام می کند .

 وی با بیان اینکه عوامل اجرایی کاروان های اعزامی به سرزمین وحی در روز 11 خردادماه تحت واکسیناسیون قرار می گیرند خاطرنشان کرد : زائران گرامی از 16 لغایت 19 خردادماه از ساعت 8 صبح لغایت 17 عصرطبق جدول زمانبندی و اعلام شده به پزشکان کاروان‌ها  می توانند جهت انجام واکسیناسیون و صدور کارت واکسیناسیون بین المللی مراجعه نمایند .

 معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان در پایان عنوان کرد : پیرو هماهنگی بعمل آمده کاروان‌های اعزامی  درسطح شهرستانها به جمعیت هلال احمر شهرستان خود مراجعه و کاروان‌های سطح شهرستان اصفهان به مرکز جامع توانبخشی شهید مدرس واقع در خیابان سعادت آباد – خیابان آیت الله خوانساری -جنب مصلی آماده ارایه خدمت به زائران ضیوف الرحمن می باشند .

لازم به ذکر است تلفن 03136629110 آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی هم استانی ها در این زمینه می باشد .

 

کدخبر: 789340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟