حفظ و حراست از اموال عمومی و اختصاصی جمعیت هلال احمر وظیفه همگانی است / تاکید بر کیفی سازی فعالیت های خانه هلال

به گزارش رکنا از اصفهان،علی محمدهاشمی در نخستین نشست معاونین و روسای شعب این جمعیت با تمجید و تقدیر از تلاش مخلصانه یکایک مدیران و همکاران محترم در شعب ، از مشارکت جهادگرانه ایشان در اجرای برنامه‌ها تشکر کرده و برنامه های پیش روی جمعیت هلال احمر در سال جاری را امیدبخش دانستند.

 

وی با بیان اینکه حفظ و حراست از اموال عمومی و اختصاصی جمعیت هلال احمر وظیفه همگانی است و با اشاره به اهمیت مقوله صرفه جویی ،خاطرنشان کرد: رعایت این امر در مصارف انرژی و سایر منابع در تمامی واحدها و شعب همچنان مورد توجه قرار گیرد.

محمدهاشمی در زمینه شاخص های ارزیابی حوزه های مختلف عملکردی جمعیت هلال احمر استان کمافی السابق بر رعایت این شاخص ها تاکید کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در ادامه به معاونین و مدیران توصیه کرد :نگرانی وضعیت معیشتی همکاران را درک کنیم و در بهبود شرایط موجود تدبیر کنیم .

 

وی در این نشست ضمن تقدیر از اجرای برنامه های ستاد سده و بزرگداشت هفته هلال احمر در استان گفت : بهره‌ مندی از ظرفیت داوطلبان و نیکوکاران در پیشبرد اهداف هلال احمر باید مورد توجه قرار گیرد و امیدواریم بیش از پیش خداوند توفیق خدمتگزاری به نیازمندان را فراهم نماید .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان همچنین در این نشست بر بازدید دوره ای از پایگاه های امداد و نجات استان تاکید و خاطرنشان کرد :کیفی سازی فعالیت های خانه هلال مورد توجه جدی قرار گیرد. 

 

اصفهان -بهمن راعی

کدخبر: 787315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟