اولین و مهمترین خطر در چله دوم انقلاب، خطر انحراف فکری در جریان انقلاب اسلامی

به گزارش رکنا قزوین،سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در دوره توانمندسازی فرماندهان، شورای حوزه‌های مقاومت بسیج برادران سپاه استان، فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها مقاومت، اقشار بسیج، سرگروه های نقش آفرین و پایوران خواهر استان اظهار کرد: شما فرماندهان جبهه میدانی چهل سال دوم میدان انقلاب هستید و آنچه که از اهمیت بسزایی برخوردار است این است که شما باید مسلح شوید و بتوانید از این ساختمان عظیم انقلاب دفاع کنید.

سردار رفیعی بیان کرد: تحریف مبانی فکری انقلاب اسلامی ما از بزرگترین خطرات پیشرو در جریان ارتجاء و ارتداد و تغییر و جابجایی در محتوای انقلاب توسط دشمن محسوب می‌شود. این تهدیدات و خطرات به اندازه ای جدی بود که مقام معظم رهبری اقدام به انتشار بیانیه گام دوم انقلاب کردند.

فرمانده ارشد نظامی استان با تاکید بر سخنرانی های راهگشای مقام معظم رهبری با محوریت عدم تحریف خط امام خمینی(ره) گفت: خط امام این است که مبادا نزدیکان، دوستان، انصار، اصحاب و یاران ایشان با فهم نادرست از امام، خط امام و انقلاب را منحرف کنند. شما مسئول جلوگیری از این انحراف و تهدید هستید.
 
سردار آتانی اذعان کرد: ملاحظات و محدودیت های موجود در ساختار ادارات مانند کمبود نیرو، امکانات، منابع مالی نباید در ماموریت‌های شما تاثیر بگذارد. این محدودیت ها مورد قبول انقلاب نیست.
 
وی افزود: به عنوان فرمانده آن مقطع تاریخی، برای ظهور باید آمادگی لازم را داشته باشیم که این مستلزم تمرین بسیار است. به فرموده مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه،" شما فرماندهان این عرصه و زمینه‌ساز ظهور ولایت عظمی هستید. جغرافیای مقاومت را از دست ندهید. همان جغرافیایی که همه‌ سرزمین دنیای اسلام است و قرار است حکومت ولی‌عصر(عج) در آن تشکیل شود و ما در مرکزیت آن قرار داریم.
 
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: ایران ام القری جهان اسلام است. ایران این ویژگی را دارد. بنا به گفته شهید قاسم سلیمانی، «اینجا قرارگاه حسین بن علی(ع) است» و فرماندهان این قرارگاه شما هستید.

فرمانده ارشد نظامی استان تاکید کرد: مسئولیت شما کثیرالفکر بودن در راستای صیانت از انقلاب است. دشمنان دست به شمشیر از همه طرف هجوم می‌آورند. چه کسی جز شما می تواند از این انقلاب فکری دفاع کند. از درون این عبادت ها و اعتکاف ها باید شخصیت های بزرگی چون، شهید مطهری و حاج قاسم سلیمانی‌ها ساخته شود.
 
وی گفت: کاری کنیم که وقتی وارد صحرای محشر می‌شویم بتوانیم بگوئیم برای حفظ این انقلاب عظمی محشری به پا کردیم. با مردم خوب صحبت کنیم. با مردم خوشرو باشیم. مومن حق دیدن گشاده رویی از سوی شما را دارد.

سردار رفیعی با اشاره به شخصیت والای شهید سلیمانی تصریح کرد: او خشن ترین اتفاق و آثار بشریت یعنی جنگ را به بهترین و زیباترین شکل به مردم کشورش عرضه کرد. وی ادبیات جنگ را در اوج عاطفه و محبت و مهربانی به مردم خودش منتقل کرد.
 
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند:" امروز، روز یارگیری جبهه انقلاب است." قصد فاصله گرفتن از اصول را نداریم. دست یاران انقلاب را بگیرید و به میدان بیاورید. حتی آنهایی که به ما نقدی دارند. با مخالفان مدارا کنید. ملت ایران اثبات کرد که اجازه نمی‌دهد راس امامش به نیزه برود

وی مطرح کرد: شهید قاسم سلیمانی، رخساره عملی ولی فقیه بود. هرچه ولی فقیه گفت او عمل کرد و هرچه او عمل کرد بیان مقام معظم رهبری بود. عمل ما هر چه هست باید منطبق با بیانات رهبر انقلاب باشد.
 
وی اذعان کرد: امام خمینی فرمودند که «ما انقلابمان را به دنیا صادر خواهیم کرد» و با صادر کردن مکتب شهید سلیمانی به اقصی نقاط جهان این امر محقق شد. همچنین امام فرمودند:" ما شریک «دم» همه‌ مظلومان عالم هستیم." حاج قاسم سلیمانی با حضور در سوریه و دلجویی از خانواده های آنان این مهم را هم محقق کرد و گفت ما آمده ایم سینه‌ خود را فدای عزیزان اهل تسنن خود کنیم.
 
سردار آتانی در پایان گفت: امروز همه‌ حزب شیطان مقابل همه‌ شما صف‌آرایی کرده است. امروز، روز جذب حداکثری است. جبهه انقلاب را پر نیرو و تقویت کنید. این ماموریت جز با جهاد تبیین اتفاق نمی افتد.
 
 

 

کدخبر: 756154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟