بهترین لقب برای سردار قاسم سلیمانی، شهید قدس است

به گزارش رکنا قزوین،سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز یکشنبه در جلسه گرامیداشت و بزرگداشت مراسم دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: در طول ۲ سال پس از شهادت سردار سلیمانی تمامی آثار، نوشته ها و گفته هایی که از قاسم منتشر شده را جمع آوری کرده، نگاه های اقشار مختلف را بررسی و در زمینه شخصیت ایشان به مواردی بسیار تاثیرگذار رسیده ام.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به اولین مجروحیت سردار سلیمانی در عملیات بیت المقدس اشاره کرد و گفت : سردار دلها پس ازجنگ فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق و پس از آن هم بیش از ۲۰ سال فرمانده نیروی قدس و در نهایت شهید پیروز کننده جبهه اسلام می شود.

سردار آتانی اضافه کرد: زندگی سراسر جهادگونه سردار سلیمانی حول محور قدس بوده است چراکه برجستگی قاسم سلیمانی این بود که مشت فلسطینی ها را پر و از سنگ به اراده پولادینی تبدیل کرد تا در مقابل رژیم صهیونیستی بایستند.

وی اظهار داشت: سردار سلمیانی به شدت از شهرت گریزان بود و به گفته فرمانده سپاه، رخساره عملی ولی فقیه بود، قاسم سلیمانی نقشه رو به روی ملت ایران بود و هر کس براساس تعلق خاطر خود به این نقشه، در تشییع این شهید والامقام شرکت کرد.

سردار رفیعی آتانی  گفت : مردم غرور، لطافت، عزت، محبت و بسیاری از صفت های اخلاقی خود را در سردار سلیمانی دیدند چرا که با سلوک فردی خود بسیاری از قلوب را تلطیف کرد و حتی در هدیه دادن هم یک روش معنوی و خاص را انتخاب کرده بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین افزود: تمامی مناسبت های دیماه در یک راستا قرار دارند و باید با یک برنامه ریزی مناسب به عموم مردم این روزهای بیاد ماندنی را تبیین و تشریح کنیم.

کدخبر: 755485 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟