نیروی انتظامی پرچمدار امنیت و حافظ ارزش های ملی است/ اقتدار پلیس باید حفظ شود

به گزارش رکنا از کرمانشاه، نشست هم اندیشی سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی کرمانشاه با شهریار حیدری، عبدالرضا مصری، محمد رشیدی، آرش لهونی و حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا اعضای مجمع نمایندگان استان در سالن جلسات دفتر فرماندهی انتظامی کرمانشاه برگزار شد.

در این دیدار نمایندگان مردم در شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب، پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی، کرمانشاه و سنقروکلیایی هر کدام در سخنانی از اقدامات پلیس قدردانی کردند.

پلیس بیشتر از حد توان به نیازهای مردم جامعه پاسخ گفته است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار، پلیس را یکی از ارزشمندترین نهادهای حکومتی معرفی کرد که توانسته بیش از حد توان به نیازهای مردم جامعه پاسخ گوید.

عبدالرضا مصری با اشاره به وظیفه سنگین و خطیر پلیس، از بالا بودن سطح توقعات و انتظارات جامعه از آن ها خبر داد و اظهار داشت: با این وجود ماموران انتظامی توانسته اند با این انتظارات پاسخ گفته و گره هایی زیادی از مشکلات مردم بازکند.

وی با بیان اینکه هیچ کس منکر زحمات و تلاش های امنیت آفرین پلیس نیست، گفت: موضوعی که کل حاکمیت باید به آن توجه کنند حفظ اقتدار پلیس است، اقتداری که باید حفظ شود تا امنیت شهروندان دچار تزلزل نشود.

نماینده کرمانشاه تاکید کرد: نیروی انتظامی حافظ ارزش های انقلاب و نظام است که همه مسئولان کشور وظیفه حمایت از آن ها را دارند تا دشمنان نتوانند به اهدافشان دست پیدا کنند.

نیروی انتظامی با حداقل امکانات بیشترین کارایی و بازدهی را دارد

رئیس مجمع نمایندگان استان در ابتدای این دیدار اظهار داشت: پلیس جمهوری اسلامی امروز با حداقل امکانات بیشترین کارایی و بازدهی را دارد و در سطحی عالی مشغول خدمت رسانی به مردم است.

شهریار حیدری، پلیس را محور امنیت جامعه معرفی و اظهار کرد: این امنیت در استان کرمانشاه نیز به خوبی وجود دارد و علی رغم مرزی بودن و وجود آسیب ها و مشکلات اجتماعی، ماموران انتظامی توانسته اند امنیت لازم را برقرار کنند.

وی تجهیز پلیس و رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان آن را یکی از اولویت ها دانست و گفت: تلاش می کنیم در سال آینده کمک های خوبی که امسال در بودجه به نیروی انتظامی شد ادامه داشته باشد.

همه دستگاه ها به پلیس در برقراری امنیت کمک کنند

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به حجم بالای کارها و مسئولیت های پلیس و سختی کار ماموران انتظامی، گفت: امنیت یک مقوله جمعی است و بقیه دستگاه ها باید به پلیس در این راستا کمک کنند.

وی با اشاره به مطالبات مردم در حوزه نظم و امنیت، گفت: ماموران زحمتکش پلیس با همه تنگناها و سختی ها توانسته اند تا حد زیادی به این مطالبات و درخواست ها پاسخ داده و شرایط خوبی فراهم کنند.

دبیر هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی پرچمدار امنیت و حافظ ارزش های ملی و دینی کشور است و در مقابل همه دسیسه ها و توطئه های دشمنان به خوبی ایستادگی کرده است.

پلیس بیشترین تنوع ماموریتی را در بین دستگاه های حاکمیتی دارد

نماینده اورامانات نیز با اشاره به تنوع ماموریتی پلیس و اینکه هیچ دستگاه حاکمیتی در کشور این همه تنوع را ندارد، از تلاش ها و زحمات پلیس قدردانی کرد.

آرش لهونی تصریح کرد: امروز پلیس خدمتگذار بیش از حد توان و امکانات خود در حال خدمات رسانی به مردم است و این می طلبد که بیش از پیش به موضوع تجهیز پلیس توجه کرد.

وی همچنین از آمادگی نمایندگان کرمانشاه برای کمک به پلیس در بحث رایزنی جهت افزایش بودجه خبر داد و گفت: هر قدر امکانات پلیس به روز تر باشد قطعا امنیت پایدارتری نیز در جامعه حاکم خواهد بود.

تلاش های پلیس برای برقراری امنیت ستودنی است

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای هم در این نشست، تلاش های پلیس را برای برقراری نظم و امنیت در جامعه ستدونی خواند و تصریح کرد: امروز امنیت خوبی در همه نقاط کشور از جمله کرمانشاه وجود دارد.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا با بیان اینکه پلیس پرچمدار امنیت و اقتدار کشور و حافظ راستین ارزش های ملی است، گفت: نیروی انتظامی یکی از استوانه های محکم امنیت کشور است که شبانه روز در حال تلاش و جانفشانی هستند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 734148 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟