کرمانشاه در بسیاری از شاخص های امنیتی وضعیت مطلوبی دارد

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه و در جمع نمازگزاران با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و تبریک هفته ناجا، اظهار داشت: شعار امسال پلیس هوشمند، امنیت پایدار بود و به فرموده رهبر معظم انقلاب نیروی انتظامی باید مقتدر و هوشمند باشد چرا که یکی از ستون های اصلی امنیت کشور به شمار می رود.

وی با اشاراه به امنیت بسیار خوب کشورمان، افزود: امروز بی تردید جمهوری اسلامی به عنوان جزیره ثبات خاورمیانه به حساب می آید و علاوه بر اینکه توانسته امنیت داخلی خود را به بهترین شکل حفظ کند هر زمان که لازم بوده برای امنیت آفرینی در کشورهای همسایه مانند عراق و سوریه هم اقدام کرده است.

سردار جاویدان تصریح کرد: در این میان کرمانشاه نیز یکی از امن ترین استان های کشور به حساب می آید، از یک سو تعامل و هماهنگی خوبی میان نیروهای مسلح استان وجود دارد و از سوی دیگر مردم شریف این دیار نیز همراهی بسیار خوبی با خادمان خود بویژه در نیروی انتظامی دارند که باعث شده توطئه های دشمنان خنثی شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: به جز بحث سرقت که در کشور رتبه 12 را داریم در دیگر جرائم اجتماعی جزو 10 استان آخر کشور هستیم و این موضوع وجود امنیت را در کرمانشاه تائید می کند.

وی خاطرنشان کرد: با این حال و علی رغم همه تلاش ها گلایه مندی هایی نیز از سوی مردم وجود دارد که به خاطر آسیب های اجتماعی موجود نظیر اعتیاد و وجود معتادان متجاهری است که بخشی از سرقت ها توسط آن ها انجام می شود.

سردار جاویدان با اشاره به توانمندی پلیس برای جمع آوری معتادان ظرف مدت 24 ساعت، گفت: متاسفانه فراهم نبودن سایر زیرساخت ها مانند کمبود فضای نگهداری از آن ها باعث شده تا شاهد حضورشان در سطح جامعه باشیم.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآوری کرد: با وجود مطلوب بودن امنیت در کرمانشاه اما پلیس وظیفه خود می داند بیش از پیش تلاش کند و با کمک دیگر دستگاه های مسئول شرایط بهتری در جامعه و برای اقشار مختلف مردم بوجود آورد.

وی در پایان از همراهی مردم با پلیس قدردانی کرد و گفت: امنیت یک مقوله جمعی است که همه باید نقش و سهم خود را ایفا کنند تا شاهد شهر و جامعه ای با امنیت پایدار باشیم.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 730207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟