معاونت عملیات موتور محرکه نیروی انتظامی است/ سرهنگ آمویی از خوشفکرترین و با لیاقت ترین مدیران ناجاست

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در مراسم تکریم و معارفه معاون عملیات انتظامی استان کرمانشاه که در سالن جلسات دفتر فرماندهی برگزار شد، اظهار داشت: معاونت عملیات را می توان یک معاونت فرابخشی و متولی اجرای طرح ها بدانیم که در ماموریت های مختلف وظایف سنگینی برعهده دارد.

وی با بیان اینکه تمامی عملیات های پلیسی از کانال معاونت عملیات می گذرد، افزود: این معاونت مرکز تصمیم گیری ها و اجرای برنامه ها و نقشه هاست که تاکنون توانسته وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.

فرماندهی انتظامی استان  کرمانشاه، معاونت عملیات را مطالبه گر خواند و تصریح کرد: همه بخش های انتظامی به هم مرتبط هستند و این معاونت عملیات است که باید اجرای طرح ها و نقشه های از پیش طراحی شده را از یگان های دیگر مطالبه کند.

جاویدان با اشاره به حادثه خیز بودن کشور از لحاظ وقایع طبیعی، گفت: در این میان کرمانشاه نیز جزو حادثه خیزترین استان های کشور از لحاظ سیل، زلزله و ... به شمار می رود که معاونت عملیات همواره باید آمادگی مقابله با این بحران ها را داشته باشد.

اقدامات خوبی در معاونت عملیات انجام شد

وی همچنین با قدردانی از تلاش های سرهنگ علی امیری معاون سابق عملیات، وی را از مدیران خوب انتظامی استان معرفی کرد و گفت: در زمان مسئولیت وی اقدامات خوبی در این معاونت صورت گرفت.

سردار جاویدان افزود: کرمانشاه در چند سال اخیر درگیر بحران هایی مانند سیل و زلزله شد اما معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان توانست سربلند از ماموریت های محوله خارج شود و کارکنان قسمت عملیات توانستند اقدامات بسیار خوبی انجام دهند که جای تقدیر دارد.

فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنانش، سرهنگ محمدرضا آمویی معاون جدید عملیات پلیس کرمانشاه را یکی از خوشفکرترین و با لیاقت ترین مدیران ناجا برشمرد و بیان کرد: قطعا حضور وی در این مسند مهم با تحولات بسیار خوبی مواجه خواهد بود.

معاونت اجتماعی در زمان مدیریت سرهنگ آمویی برای پلیس مایه افتخار بود

وی با بیان اینکه سرهنگ آمویی در زمان 77 ماه حضورش در معاونت اجتماعی کارنامه بسیار درخشانی از خود به جا گذاشت، اظهار داشت: درخشش این معاونت در سطح ناجا و کسب رتبه های برتر در سال های اخیر به خوبی بیانگر این مدعاست.

سردار جاویدان با اعلام اینکه بنده کاملا از عملکرد، شخصیت، منش، صلابت، صداقت و پشتکار سرهنگ آمویی راضی هستم، افزود: معاونت اجتماعی در زمان حضور وی باعث عزت و مایه افتخار برای کل مجموعه انتظامی استان بود.

این مقام انتظامی یادآوری کرد: در دیدارهای متعددی که با مدیران کل دستگاه های اجرایی استان داشتم همه آن ها به نیکی از سرهنگ آمویی یاد می کردند و وی را جزو مدیران بسیار باسواد و شایسته ای می دانستند که همواره به دنبال تعامل و همفکری است.

وی با بیان اینکه مدیران ناجا نیز به دنبال استفاده از دانش و تخصص سرهنگ آمویی بودند و بارها پیشنهاداتی برای انتقال وی مطرح شد، گفت: یکی از این پیشنهادات از سوی سردار حاجیان معاون اجتماعی ناجا برای انتصاب سرهنگ آمویی به عنوان معاون اجرایی این معاونت بود.

سردار جاویدان تصریح کرد: مطمئنم با حضور سرهنگ آمویی در معاونت عملیات، روند رو به رشد این بخش مهم در ستاد انتظامی استان ادامه خواهد یافت و امیدوارم با کمک کارکنان ساعی و پرتلاش این مجموعه شاهد موفقیت های بیشتری باشیم.

پلیس نقش بی بدیلی در امنیت کشور دارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه نقش پلیس در امنیت کشور را بی بدیل توصیف کرد و گفت: امروز رهبر معظم انقلاب از مجموعه عملکرد نیروی انتظامی رضایت دارند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار کشور و رکن استوار امنیت جامعه است، بیان داشت: همین سخننان به خوبی حاکی از رضایت معظم له از مجموعه اقدامات صورت گرفته است و نشان می دهد پلیس راه درست را طی می کند.

سردار جاویدان در پایان و با بیان اینکه امروز پلیس از صلابت و اقتدار بسیار خوبی برخوردار است، تاکید کرد: این اقتدار و صلابت جز با تلاش شبانه روزی همه کارکنان ناجا حاصل نشده است که جای تقدیر دارد.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ "علی امیری" معاون سابق که به افتخار بازنشستگی نائل امده است، سرهنگ "محمدرضا آمویی" به عنوان معاون جدید عملیات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه معرفی شد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 732719 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟