دستگیری 568 نفر از اراذل و اوباش در کرمانشاه/ کشف 1489 قبضه سلاح غیرمجاز

به گزارش رکنا از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه که در سالن دفتر فرماندهی انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تعداد افراد دستگیر شده هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل که 453 نفر بوده اند، 25 درصد رشد داشته است.

وی همچنین از احضار و کنترل رفتار یک هزار و 318 نفر از اراذل و اوباش استان خبر داد و افزود: کنترل اطلاعاتی این افراد که در هفت ماه سال قبل 455 نفر بوده است، حدود 190 درصد رشد نشان می دهد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی بیش از 2 هزار اراذل و اوباش در سطح استان، تاکید کرد: رفتار تک تک آن ها تحت نظر و کنترل قرار دارد و در صورتی که بخواهند مشکل و یا مزاحمتی ایجاد کنند با برخورد قاطعانه و واکنش سریع پلیس مواجه خواهند شد.

رشد 30 درصدی کشفیات سلاح در کرمانشاه

جاویدان در ادامه از کشف یک هزار و 489 قبضه سلاح در هفت ماه سپری شده از سال خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که یک هزار و 147 قبضه بود 30 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: از مجموع اسلحه های کشف شده 815 قبضه سلاح شکاری و 674 قبضه سلاح جنگی بوده است.

سردار جاویدان همچنین از کشف 20 هزار و 223 عدد انواع مهمات و رشد 124 درصدی آن نسبت به سال قبل که 9 هزار و 48 عدد بوده خبر داد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه به انهدام 20 باند و محموله توزیع و حمل سلاح غیرمجاز از ابتدای سال تا پایان مهر اشاره کرد و گفت: در انحدام این باندها نیز نسبت به سال قبل که 12 مورد بوده 67 درصد رشد داشته ایم.

وی در پایان از دستگیری 811 نفر از قاچاقچیان سلاح و مهمات در هفت ماهه امسال خبر داد و با اشاره به رشد 9 درصدی دستگیری ها، گفت: در مدت مشابه سال قبل 744 نفر دستگیر شده بودند.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 734106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟