‍ پلیس دوشادوش دولت در حال خدمت رسانی به مردم است

به گزارش رکنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در مراسم افتتاح ساختمان قرارگاه امام علی (علیه السلام ) اظهار داشت: در این چهار سال خدمت در استان کرمانشاه شاهد تلاش ها و فداکاری های پرسنل ناجا بوده ام، و قدردانی زحمات و تلاش های این مجاهدان فی سبیل الله هستم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در تمامی مراحل دوشادوش دولت در حال خدمت رسانی به مردم به ویژه در زمان بحران ها بوده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در زمان وقوع بحران ها کار اصلی بر عهده پلیس است و در بسیاری از رویدادهای اجتماعی پلس خط مقدم پیشگیری از آسیب های اجتماعی بوده است و یکی از معضلات و مشکلات استان بیکاری است و اولین ترکش های این معضل اجتماعی به پلیس برخورد کرده است.

مدیر ارشد استان در ادامه با اشاره به اینکه پلیس از آزمون زلزله سرپل ذهاب سربلند بیرون آمد، افزود: در زمان وقوع زلزله، نیروی انتظامی جز اولین ارگان های بوده که در صحنه حضور یافت و با این حضور به موقع پلیس ما حتی یک مورد سرقت برای زلزله زنندگان را شاهد نبودیم.

وی تاکید کرد: در اغتشاشات سال 98 من به عنوان رئیس شورای تامین استان شاهد این مساله بودن که نیروی انتظامی با وجود شهادت و مجروحیت کارکنان توسط اغتشاشگران، امنیت شهروندان را به خوبی تامین کرد.

 بازوند بیان کرد: بحران دیگری که در دو ساله اخیر با آن مواجه شده ایم شیوع ویروس کرونا بوده است که در این عرصه نیز پلیس همگام و همراه با پزشکان و کادر درمان استان، با کنترل شبانه روزی جاده ها و داخل شهر در خط مقدم مبارزه با این بیماری بوده است.

استاندار کرمانشاه در پایان این مراسم به سپاس زحمات و خدمات نیروی انتظامی در خدمت رسانی و تامین امنیت زلزله زدگان به سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان "تندیس زلزله" را اهدا کرد.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 730611 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟