دزد حرفه ای چظور لو رفت؟

ساعت 03:13 بامداد 15 اردیبهشت فردی به هویت "لطیف" در کلانتری 164 قائم حضور یافت و به ماموران تجسس این یگان اظهارداشت:برادرم به هویت "احسان" از سارقان سابقه دار در زمینه سرقت خودرو در شمال پایتخت است و الان به همراه 2نفر دیگر از دوستانش با استفاده از دو دستگاه خودرو پراید به در منزل یکی از همدستانشان در محدوده شهرک "ازگل" رفتند و هم اکنون در حال مصرف مواد مخدر می باشند.

به دنبال اظهارات این شهروند و با استعلام از شماره پلاک های اعلامی مشخص شد خودرو های موردنظر سرقتی هستند که با هماهنگی های بعمل آمده و با راهنمایی برادر متهم ماموران به درب منزل وی مراجعه کردند.
متهم به محض مشاهده مامورین شروع به سرو صدا کرد و با سرو صدای ایجاد شده دو متهم دیگر از دوستانش از موضوع اطلاع یافتند و توسط نردبانی که از داخل بالکن به سمت پشت بام راه داشت متواری شدند که در این لحظه عوامل کلانتری اقدام به شلیک سه تیر هوایی کردند.
در این درگیری 2 نفر از دوستان متهم موفق شدند از پشت بام متواری شوند و "احسان" نیز پس از حمله ور شدن به سمت ماموران از درب ساختمان متواری شد که ماموران اقدام به تعقیب گریز نامبرده کردند و دستور توقف به وی دادند اما متهم همچنان به فرار جنون آمیز خود ادامه می داد ، ماموران حین تعقیب و گریز چند تیر هوایی دیگر شلیک نمودند اما متهم همچنان توجهی به فرمان ایست ماموران نکرد و به فرار خود ادامه داد.
در نهایت متهم وارد یک مجتمع مسکونی شده که نیرو‌های انتظامی مجبور شدند 3 تیر مستقیم به سمت متهم شلیک کنند که به مچ پای سمت راست متهم اصابت کرد.
سرهنگ حمزه علی نادری، رییس کلانتری 164 قائم درباره این خبر به خبرنگاران گفت: به دنبال مجروحیت این سارق سابقه دار خودروهای شمال پایتخت ماموران متهم مجروح را به منظور اقدامات درمانی از طریق اورژانس بلافاصله به بیمارستان انتقال دادند.
کدخبر: 74634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟