حواشی عاشقانه جدید بریتنی اسپرز بعد جدایی از سام اصغری + عکس ها

اسپیرز سابقه‌ای طولانی در روابط بحث برانگیز دارد، به ویژه با مردانی که متأهل یا در روابط متعهدانه بوده‌اند.

 

بریتنی اسپیرز در حال حاضر به خاطر رابطه جدیدش با پل سولیز، مردی که پیش‌تر به عنوان نظافتچی و خدمتکار بریتنی کار می‌کرد، سابقه کیفری دارد و پدر ۹ فرزند است در کانون توجهات قرار گرفته است.

 

شریک زندگی سابق سولیز، که پنج فرزند از او دارد، سولیز را به خیانت به او با اسپیرز و بی‌مسئولیتی نسبت به فرزندانش متهم کرده است.

یکی از برجسته‌ترین روابط او با کوین فدرلاین بود.

هنگامی که آنها در سال ۲۰۰۴ با هم آشنا شدند، فدرلاین یک نامزد باردار به نام شار جکسون و یک دختر دو ساله داشت. با این حال اسپیرز و فدرلاین در عرض سه ماه پس از ملاقات با یکدیگر ازدواج کردند.

بریتنی اسپیرز

اسپیرز در کتاب خاطرات خود، «زن درون من» ادعا کرد که تا مدت‌ها از ماجرای نامزدی فدرلاین و نوزاد تازه‌متولدشده‌اش بی‌اطلاع بود. با این حال، جکسون این موضوع را رد کرده و ادعا می‌کند که اسپیرز کاملاً از این موضوع آگاه بود و حتی در هنگام تولد فرزند فدرلاین بیرون از بیمارستان منتظرش بود.

فدرلاین بعداً در ریالیتی‌شوی «Celebrity Fit Club» از جکسون به خاطر این خیانت عذرخواهی کرد.

بریتنی اسپیرز

قبل از فدرلاین، اسپیرز در سال ۲۰۰۳ با کلمبوس شورت، طراح رقص خود، رابطه کوتاهی داشت. او در آن زمان ازدواج کرده بود و رابطه‌ عاشقانه‌اش با بریتنی منجر به پایان ازدواجش شد.

بریتنی اسپیرز

کلمبوس شورت

بریتنی اسپیرز

شورت در ابتدا ادعا کرد که او و بریتنی فقط خیلی صمیمی بودند اما بعداً به رابطه با این خواننده اعتراف کرد. او همچنین اشاره کرد که اسپیرز به‌طور بی‌وقفه‌ای به دنبالش بود و می‌خواست با او ازدواج کند اما شورت می‌خواست با دوست‌دخترش ازدواج کند.

یکی دیگر از روابط مهم حاشیه‌ساز بریتنی اسپیرز با عدنان غالب، عکاس پاپاراتزی، بین سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ بود. در آن زمان، غالب با ازلین بری در ازدواج بود.

بریتنی اسپیرز

عدنان غالب

رابطه آنها زمانی آغاز شد که غالب از بریتنی که آن زمان در حال جدایی از فدرلاین بود عکاسی می‌کرد. غالب ابتدا به بری گفت که فقط داشت به اسپیرز در کارش کمک می‌کرد، اما پس از انتشار عکس‌هایی از این دو در یک پارکینگ این رابطه برملا شد. این موضوع باعث شد که بری درخواست جدایی بدهد و از غالب طلاق بگیرد.

 

اسپیرز باز هم در کتاب خاطرات خود نوشت که از ازدواج غالب بی‌خبر بود، ادعایی که غالب بعداً از آن حمایت کرد و بیان کرد که او سه سال قبل از رابطه با اسپیرز از بری جدا شده بود و ۱۰۰ درصد مجرد بود!

رابطه اسپیرز با جاستین تیمبرلیک نیز به طرزی جنجالی پایان یافت. آنها چهار سال با هم بودند و جدایی‌شان با اتهام‌زنی‌های متقابل به یکدیگر درباره خیانت همراه بود.

بریتنی اسپیرز

جاستین تیمبرلیک

آهنگ «Cry Me a River» تیمبرلیک در آن زمان اشاره به خیانت اسپیرز داشت، در حالی که اسپیرز در خاطرات خود مدعی شده که تیمبرلیک با چندین زن به او خیانت کرده است.

بریتنی اسپیرز

خواننده جنجالی اعتراف کرد که وِید رابسون، طراح رقصش، را به عنوان انتقام خیانت‌های جاستین در طول سالیان بوسیده، اما منابع نشان می‌دهند که رابطه گسترده‌تری بین اسپیرز و رابسون وجود داشت که تیمبرلیک را عمیقاً آزار می‌داد.

بریتنی اسپیرز

وید رابسون

بریتنی اسپیرز

به گفته یک منبع نزدیک، تیمبرلیک در واقع نامه جدایی طولانی‌ای را که اسپیرز برای رابسون نوشته بود پیدا کرد که تأیید می‌کرد آنها ماه‌ها رابطه‌ای پرشور داشته‌اند.

اسپیرز همچنین در کتاب خاطرات خود به این موضوع اشاره نکرد که رابسون در آن زمان یکی از دوستان و همکاران نزدیک تیمبرلیک بود.

سام اصغری

اخیراً هم اسپیرز در طول ازدواج خود با سام اصغری با اتهامات مربوط به خیانت روبه‌رو شد. در سال ۲۰۲۳ شایعاتی مبنی بر خیانت اسپیرز به اصغری منتشر شد که او به شدت آن را تکذیب کرد. برخی منابع مدعی شدند که خود اصغری این شایعات را به بیرون درز داده تا در روند طلاق امتیازاتی بگیرد.

بریتنی اسپیرز

حالا رابطه اسپیرز با پل سولیز که سابقه کیفری دارد جنجال‌های جدیدی آفریده است. نیکول مانسیلا، همسر سابق سولیز، او را متهم کرد که پدری بی‌مسئولیت و به‌دردنخور است که از ۹ فرزند خود غافل است و ادعا کرد که همسرش با اسپیرز به او خیانت کرده است.

کدخبر: 999805 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟