بار دیگر سینا علیخانی کودک مبتلا به sma بدون دارو ماند + صوت

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا،صدیقه حمزه ای مادر سینا علیخانی بیمار مبتلا « SMA » با اعلام اینکه داروی سینا از 28 بهمن تمام شده و تا کنون علی رغم پیگیری های فراوان هنوز داروی او تامین نشده گفت: سینا به خاطر عمل جراحی که داشته دارویش زودتر از موعد تمام شده ، وزارت بهداشت تحویل داروی سینا را منوط به تحویل 15 شیشه دارویی کرده که به دیگر بیماران قزوینی داده شده ،همین موضع در روند درمان سینا که رو به بهبود بود تاثیرات منفی خواهد گذاشت.

مادر سینا علیخانی 30آذر ماه در گفت و گو با رکنا گفته بود : سینا برای دو ماه دارو دریافت کرده است اما مشخص نیست بعد از آن شرایط تحویل دارو چگونه باشد. گفته شده قرار است داروی ایرانی از بهمن ماه به بیماران sma تحویل داده شود و این جای دلنگرانی دارد زیرا نتیجه آزمایشات بالینی داروی ایرانی برای خانواده ها مشخص نیست.

حال در اسفند ماه مادر سینا تاکید دارد : هنوز دارو از سوئیس وارد می‌شود و از رسیدن داروی تولید داخل به چرخه توزیع و کمک به این بیماران  خبری نیست.

حمزه ای در ادامه تاکید کرد : تا کنون 2 شیشه دارو به قیمت هر شیشه 8 هزار دلار با کمک های مردمی برای سینا تهیه شده که در اینجا از حمایت مردم قدردانی میکنیم.

در ادامه صدای مادر سینا علیخانی را بشنوید:

 

 

 

کدخبر: 975363 ویرایش خبر
لینک کپی شد
منیره چگینی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟