وزیر آموزش و پرورش: پیشرفت های ما نسبت به گذشته حیرت آور است

به گزارش رکنا، زنگ انقلاب همزمان با آغاز ایام دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه 11 بهمن به صورت نمادین در دبیرستان دوره متوسطه اول شایسته منطقه 11 شهر تهران برگزار شد و زنگ انقلاب به دستان دو دانش آموز نواخته شد.

در این مراسم، رضا مراد صحرایی ، وزیر آموزش و پرورش گفت: رهبر انقلاب هنگام ورود به ایران وارد مدرسه رفاه شدند و شورای انقلاب درون مدرسه تشکیل شد و پس از آن تا 9 اسفند به مدرسه علوی رفتند و امروز می‌گوییم مدارس اگر قوی شود انقلاب اسلامی قوی می‌شود.

وی افزود: هر کشوری کاستی‌ها و داشته‌هایی دارد؛ انسان‌ها بر روی داشته‌های خود تاکید دارند؛ بنابراین شما را دعوت می‌کنم به اینکه بررسی کنید چه بودیم و کجا هستیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: پیشرفت‌های ما نسبت به گذشته حیرت آور است، در گدشته از هر دو نفر یک نفر بیسواد بود و امروز سواد به حدی رسیده که غیرقابل مقایسه با گذشته است؛ اما برای اینکه این پیشرفت‌هایمان را نبینیم ما را با کشورهایی مقایسه می‌کنند که خیلی زودتر شروع  کردند.

صحرایی بیان کرد: معلمان آگاهی بخش هستند و با این کار به جامعه خدمت می‌کنند، امیدوارم پیروزی انقلاب اسلامی و یادآوری دستاوردها مایه امید ما برای حرکت رو به جلو باشد‌.

کدخبر: 968490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟