برنامه شهردار رباط کریم برای کاهش ترافیک شهری

به گزارش رکنا،  شهردار رباط کریم در تشریح جزئیات این پروژه ها گفت: پنج پروژه جدید در حوزه ترافیکی شهر رباط کریم با اعتباری بالغ بر 145 میلیارد تومان صبح امروز کلید خورد و در کمترین زمان ممکن تکمیل خواهد شد.

حمیدرضا اللهیاری، اجرای رمپ و لوپ منطقه الارد را یکی از مهمترین پروژه های جدید شهرداری دانست و گفت: این مطالبه بیست ساله شهر رباط کریم و منطقه الارد بوده که عملیات تملک آن توسط شهرداری انجام شده و تامین اعتبار اجرای کار نیز به عهده فرمانداری است.

او همچنین ایجاد رمپ و لوپ شهرک خانه را هم به عنوان پروژه بعدی معرفی کرد و گفت: مسیر بلوار ارتش به واسطه بروز حوادث زیاد نیازمند تغییراتی بود که علاوه بر تعریض این مسیر، حالا رمپ و لوپ دسترسی شهرک خانه در آن اجرا می شود.

احداث پایانه شهری برای ساماندهی اتوبوس های شهری رباط کریم ، معبر اتصالی بلوار آزادگان به بلوار دانشجو و  مسیر دسترسی 25 متری محله بازارک رباط کریم،  سایر پروژه هایی هستند که صبح امروز عملیات اجرایی آنها به صورت همزمان آغاز شد.

به گفته شهردار رباط کریم این پروژه ها مجموعا برای اصلاح وضعیت ترافیکی و تسهیل تردد در رباط کریم و محله های اطراف انجام می شود و مجموعا 145 میلیارد تومان اعتبار آن خواهد بود.

کدخبر: 966100 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟