اعلام برنامه‌های اتوبوسرانی برای اجتماع بزرگ اربعینی ها در پایتخت

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، احسان تقدسی در گفت وگو با ایسنا،  با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ اربعین ی ها در ساعت ۲۰ روز جمعه گفت: همه خطوط منتهی به میدان آزادی اعم از خطوط بی آرتی و بخش خصوص شرکت واحد اتوبوسرانی به صورت ویژه اقدام به خدمات رسانی به مردم شریف و زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خواهند کرد و تا انتقال آخرین شرکت کننده در اجتماع بزرگ اربعین ی ها این خدمات رسانی ادامه خواهد داشت. 

سخنگوی اتوبوسرانی تهران افزود: از جمعه هفته گذشته که مراسم بدرقه کاروان خدمات رسانی اربعین شرکت واحد برگزار شد، همکاران اتوبوسرانی در خاک عراق عملیات خدمات رسانی به مردم شریف ایران را از بعد از مرز ایران در آن سوی «مرز مهران تا شهر کوت» برعهده گرفته‌اند و همزمان خطوط داخل تهران را هم تقویت کرده ایم که خللی در خدمات دهی به مردم ایجاد نشود. 

تقدسی گفت: عملیات دیگر مرتبط با اربعین شرکت واحد اتوبوسرانی در روز اربعین خواهد بود که به امید خدا حمل و نقل مردم عزیزمان در مراسم جاماندگان اربعین را با قوت تمام برگزار خواهیم کرد. 

وی در پایان اظهار کرد: خدمت به زائران حضرت اباعبدالله در ایام اربعین و در داخل و خارج از کشور توفیق بزرگی است که هر سال نصیب همکاران ما در شرکت واحد اتوبوسرانی می شود و امیدواریم در این آزمون سربلند باشیم.

کدخبر: 922041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟