ایمن سازی بخش های آسیب دیده ایستگاه مترو مهدیه و شناسایی مشترکان غیرمجاز فاضلاب

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، محمد حسن فصیح در دومین نشست بررسی تأثیرات نشت فاضلاب خط انتقال 1400 میلیمتری به سازه ایستگاه تقاطعی مترو مهدیه ؛ افزود: در این خصوص شرکت فاضلاب و شرکت آب و فاضلاب استان تهران طبق توافقات پیشین با شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه ، جابجایی خط 1400 میلی‌متری فاضلاب را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: پس از انجام اقدامات کنترلی و جابجایی خط 1400 میلی‌متری فاضلاب مقرر شد شرکت راه آهن شهری تهران و حومه راهکارهای خود مبنی بر ایمن‌سازی و مقاوم‌سازی بخش‌های آسیب‌دیده ایستگاه مهدیه ناشی از نشت فاضلاب را آغاز نماید و گزارشی از شروع و روند انجام کار را برای این سازمان ارسال نماید.

فصیح گفت: این نشست به درخواست شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) و با حضور نمایندگانی از سازمان پدافند غیرعامل کشور، قرارگاه ثارالله، سازمان حفاظت محیط زیست کشور، مدیریت بحران استان تهران، شرکت آب و فاضلاب استان تهران، شرکت فاضلاب تهران، معاونت فنی و عمران شهرداری تهران، محیط زیست و توسعه پایدار، شرکت آب و فاضلاب منطقه 4، شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه و معاونت پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در محل سالن فرماندهی این سازمان برگزار شد و نمایندگان حاضر گزارشات خود را ارئه نمودند و همچنین در خصوص بحث صدور مجوزهای حفاری، اتصال فاضلاب های خانگی به سیستم فاضلاب شهری و ... موضوعاتی مطرح شد.

وی افزود: در این نشست همچنین مقرر شد شرکت آب و فاضلاب استان تهران و شرکت فاضلاب استان تهران تمامی مشترکین غیرمجاز همجوار ایستگاه مترو مهدیه را شناسایی نموده و تمهیداتی برای اتصال آن‌ها به شبکه فاضلاب بیندیشد.

کدخبر: 920674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟