اقدام شهرداری برای متحول کردن خیابان سی تیر !

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، سعید بیگی، در تشریح روند تحول و تغییرات در خیابان سی تیر گفت: طراحی ها برای این خیابان انجام شده است و طی بازدیدهای نهایی نابسامانی های محدوده را احصا کردیم. قطعا در فرایند تحول در این خیابان ابتدا باید همکاران مهندسی و عمران طرح را کامل کنند و در مرحله بعدی تمام دغدغه های شهرداری منطقه، افرادی که در این خیابان کار می کنند، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل، شهروندان و سایر ذینفعان مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه در خیابان سی تیر بیمارستان، وزارت امور خارجه ، میراث فرهنگی و... وجود دارد باید موضوعات مختلفی را لحاظ کنیم تا طرح کاملی اخذ شود.

بیگی ادامه داد: خیابان سی تیر حدود هشت سال است به همین وضعیت فعلی رها شده است و در حقیقت یکی از مشکلاتی که در حوزه ساماندهی مشاغل و صنایع در تهران وجود دارد این است که مسائل در شهرداری تهران در دوره گذشته رها شده بودند و با همین معضلات به ما رسیده است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران تاکید کرد: به هر ترتیب تلاش ما این است کار اساسی در جهت ساماندهی و تحول در خیابان سی تیر پیاده سازی کنیم. همکاران مهندسی طرح مربوطه را آماده کرده اند و شرکت مشاور نیز نظر خود را ارائه داده است و کارشناس رسمی دادگستری هم برای قیمت گذاری اقدامات لازم را انجام داده است. از سوی دیگر نیز از ذینفعان مختلف در حال اخذ نظر هستیم تا به بهترین طرح برای این خیابان دست پیدا کنیم.

کدخبر: 915282 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟