پیشنهاد دادیم که شهردار تهران نماینده ویژه رئیس جمهور در حوزه آسیب‌های اجتماعی شود

به گزارش رکنا، احمد احمدی صدر  درباره پیشنهاد شهرداری تهران درباره تولی گری آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: شهرداری تهران پیشنهاد داده است که آقای زاکانی شهردار تهران به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت کند.

وی با بیان اینکه کلیات بحث پذیرفته شده، اما در مورد حدود اختیارات موضوع در کمیسیون‌های مربوطه در حال بررسی است، گفت: به نظر می‌رسد ظرف هفته‌های آینده این موضوع نهایی شود.

وی با بیان اینکه روز گذشته نیز معاونت حقوقی دولت قرار شد که این موضوع را بررسی کند، گفت: ما پیشنهاد دادیم که تنها نظارت بر موضوع آسیب‌های اجتماعی کودکان کار، متکدیان، معتادان متجاهر و خانواده‌هایشان بر عهده شهرداری تهران گذاشته شود. البته دقت داشته باشید که ما نمی‌خواهیم ساختار و «عده و عده» به ما بدهند؛ بلکه ما می‌خواهیم به ریاست عالی اجتماعی کشور که رئیس جمهور است پاسخگو باشیم و حتی این مهم در قالب قرارگاه اجتماعی فعلی فعال شود.

احمدی صدر در پاسخ به این سوال که شهردار تهران می‌خواهد دستیار ویژه رئیس جمهور در امور آسیبهای اجتماعی فوق‌الذکر شهر تهران باشد؟ گفت: ما پیشنهاد دادیم که شهردار تهران نماینده ویژه رئیس جمهور در حوزه آسیب‌های ذکر شده باشد.

کدخبر: 908097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟