افزایش تاسیسات گردشگری منطقه آزاد اروند

به گزارش رکنا از خوزستان، سیدمحمد سیدی با اشاره به این‌که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استقبال زیادی از این طرح کرده‌اند گفت: تاسیسات گردشگری منطقه به لحاظ کمی افزایش پیدا کرده‌اند و پروژه‌های خوبی را در جهت افزایش هر چه بیشتر تاسیسات گردشگری این منطقه آماده کرده‌ایم.

او با اشاره به این موضوع که تاسیسات گردشگری اغلب در قالب هتل هستند و تاکنون ۲۱ هتل در منطقه ساخته شده و در حال بهره‌برداری از اکثر آن‌ها هستیم، افزود: از آنجایی که تاسیسات گردشگری به دست بخش خصوصی احداث و راه‌اندازی می‌شوند، برنامه منسجمی را با هدف جذب سرمایه‌گذاران تدوین کرده ایم تا ظرفیت اقامتی این منطقه تقویت گردد.

سیدی با تاکید بر این‌که تمرکز بر افزایش ظرفیت اقامتی منطقه است، تصریح کرد: بی‌تردید این موضوع منجر به برگزاری رویدادهای گردشگری، تور گردشگری و افزایش حضور گردشگران در منطقه خواهد شد، کما اینکه می‌توان به صراحت اعلام کرد که تاکنون همه تلاش‌مان را معطوف به تشویق سرمایه‌گذاران برای حضور در عرصه گردشگری کرده‌ایم.

او در پایان با اشاره به ایجاد اشتغال در تاسیسات گردشگری گفت: یکی از اقداماتی که همواره آن را دنبال می‌کنیم تسهیل کردن موانعی است که بر سر راه سرمایه‌گذاران بوده، تا از این طریق سرمایه‌گذار با کمترین موانع و مشکلات بتواند سرمایه خود را در حوزه گردشگری هزینه کند و به نتایج مطلوب ختم گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟