تلاش ها برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، پرویز سروری در مورد آخرین رایزنی ها برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب گفت: برداشت ما این است که در حال حاضر همه امکانات برای برگزاری مطلوب نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب فراهم است.

وی اظهار کرد: من با رویکردهای مثبتی که در وزارت ارشاد می بینم و در جشنواره فیلم فجر نیز متبلور شد، احساس می کنم بتوانیم وزارت ارشاد و همه دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه کتاب را مجاب کنیم تا نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب برگزار شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران افزود: واقعا برگزاری نمایشگاه بزرگی همچون کتاب آنهم در مرکز شهر سبب قفل شدن معابر کل شهر تهران می‌شود و در زمان برگزاری شهروندان دچار مشکلاتی می‌شوند.

سروری ادامه داد: شلوغی معابر و نبود پارکینگ کافی قطعا مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کند؛ این در حالی است که در مجموعه نمایشگاه شهرآفتاب امکانات‌، پارکینگ و دسترسی خوبی داریم و تا زمان برگزاری نمایشگاه این امکانات قطعا توسعه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از دولت و مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب می‌خواهیم که با نگاه مثبت به برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب توجه کنند، افزود: تاکنون جلسات مختلفی در این خصوص تشکیل شد و حتما مجددا نیز پیگیری خواهد شد و ما معتقدیم باید این نکته را متولیان برگزاری نمایشگاه در نظر داشته باشند که هرسال برگزاری نمایشگاه کتاب مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد می‌کند.

سروری افزود: دولت مردمی از آنجایی که به فکر مردم است؛ ان‌شاءالله کمک می‌کنند که نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب برگزار شود تا مشکلات کمتری را شاهد باشیم.

کدخبر: 876160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟