قیمت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی در منزل 1403

 

برای آگاهی کامل از قیمت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی در منزل 1403 لازم است که از یک سری موارد که در ثابت نماندن قیمت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی در منزل تاثیر گذار هستند، اطلاع داشته باشید. این موارد تاثیر بسیار زیادی در بالا و پایین شدن قیمت دارند. با یک دیگر این موارد را بررسی کرده و در نهایت قیمت نهایی را به شما اعلام خواهیم کرد. 

عوامل موثر بر قیمت

عوامل زیادی وجود دارند که بر قیمت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی در منزل تاثیر گذار هستند. وب سایت خان به آدرس اینترنتی https://www.khanacademy.org/login مقالاتی در مورد مزایا و معایب کلاس های خصوصی، نکاتی برای انتخاب معلم خصوصی و منابعی برای یافتن معلمان خصوصی ارائه می دهد. این عوامل شامل:

  1. سابقه و تجربه معلم
  2. مدرک و تخصص معلم
  3. مکان برگزاری کلاس
  4. تعداد جلسات و مدت زمان هر جلسه
  5. نوع کلاس

سابقه و تجربه معلم

معلم خصوصی که انتخاب کرده‌اید، چندین سال است که ریاضی ابتدایی تدریس می‌کند؟ این سوال مهمی است که باید از ایشان پرسیده شود؛ چرا که هر چقدر تعداد سال‌های تدریس ریاضی ایشان در مقطع ابتدایی بیشتر باشد، هزینه‌ای که برای کلاس خصوصی در نظر می‌گیرد نیز بیشتر است. در واقع هر چقدر تجربه معلم خصوصی ابتدایی بیشتر باشد، کیفیت تدریس بالاتر می‌رود و بر هزینه شما تاثیر می‌گذارد. 

مدرک و تخصص معلم

این که معلم شما تا چه مقطع تحصیلی درس خوانده است و چه مدرکی دارد از دیگر مواردی است که بر قیمت نهایی تاثیر گذار است. طبیعتا معلمی که مدرک دکتری ریاضی دارد هزینه بیشتری به نسبت فردی که لیسانس رشته ریاضی دارد، دریافت می‌کند. 

مکان برگزاری کلاس

برگزاری کلاس خصوصی داخل منزل برای شما والدین عزیز هزینه چندانی به همراه ندارد. اما اگر معلم خصوصی در آموزشگاه یا دفتری به تدریس دانش آموزان می‌پردازد، شما باید یک هزینه جداگانه به غیر از دستمزد معلم خصوصی پرداخت کنید. همچنین برخی از معلمان هزینه رفت و آمد را در نظر می‌گیرند و به دستمزد خود اضافه می‌کنند. معمولا خانواده‌ها به دلیل این که فرزند آن‌ها در سنین پایینی قرار دارد ترجیح می‌دهند که کلاس به صورت حضوری در منزل یا به صورت آنلاین برگزار شود. 

تعداد جلسات و مدت زمان هر جلسه

چه تعداد جلسه در هر هفته برگزار می‌شود؟ تعداد و زمان هر جلسه از مهم‌ترین عواملی است که بر قیمت کلاس خصوصی ریاضی ابتدایی تاثیر گذار است. برای مثال اگر زمان کلاس 90 دقیقه و 3 بار در هفته باشد قطعا هزینه بیشتری به نسبت کلاسی که 75 دقیقه و 2 بار در هفته برگزار می‌شود، دارد. معمولا شاگردانی که ریاضی ضعیفی داشته باشند به تعداد جلسات و زمان بیشتری نیاز دارند. همچنین وب سایت ایران مدرس به نشانی www.iranmodares.com/ به شما در پیدا کردن معلمان خصوصی در مقاطع تحصیلی مختلف با ویژگی‌ها و مدارک متفاوت کمک خواهد کرد. 

نوع کلاس

کلاس‌های خصوصی ریاضی به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می‌شوند. هزینه هر کدام از این کلاس‌ها با یک دیگر متفاوت است. از طرف دیگر این که کلاس شما به صورت آنلاین یا در منزل برگزار می‌شود هم در هزینه پرداختی شما تاثیر دارد. کلاس‌های آنلاین هزینه کمتری به نسبت کلاس‌های حضوری دارند. از طرف دیگر  وب سایت TutorMe به نشانی  https://www.tutorme.com/ یک پلتفرم آنلاین آموزش است که دانش‌آموزان را با معلمان خصوصی در سراسر ایالات متحده متصل می‌کند. این وب سایت به ارائه اطلاعاتی در مورد دستمزد معلم خصوصی ابتدایی در ایالات متحده، لیستی از معلمان خصوصی مجرب و نکاتی برای انتخاب معلم مناسب می‌پردازد.

محدوده تقریبی قیمت

همانطور که اشاره کردیم هزینه کلاس خصوصی ریاضی ابتدایی به عوامل مختلفی وابسته است که آن‌ها را نام بردیم و معرفی کردیم. بر این اساس معمولا هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی برای یک جلسه 90 دقیقه‌ای در حدود 60.000 تا 300.000 تومان متغیر است. با این وجود عوامل دیگری هم وجود دارند که ممکن است محدوده قیمتی را بالا و پایین ببرد، این عوامل عبارت است از:

  1. کلاس های خصوصی آنلاین
  2. کلاس های خصوصی حضوری
  3. کلاس های خصوصی گروهی

کلاس های خصوصی آنلاین

کلاس‌هایی که به صورت آنلاین برگزار می‌شوند چون خبری از رفت و آمد دو طرف نیست، هزینه و قیمت پایین‌تری در مقایسه با کلاس‌های حضوری دارند با این حال شما باید مقداری از هزینه را برای اینترنت خود در نظر بگیرید. وب سایت Skooli به آدرس و نشانی https://www.skooli.com/ یک پلتفرم آنلاین آموزش است که بر ارائه تدریس خصوصی آنلاین تمرکز دارد. این وب سایت به ارائه اطلاعاتی در مورد دستمزد معلم خصوصی ابتدایی آنلاین در ایالات متحده، لیستی از معلمان خصوصی مجرب و نکاتی برای انتخاب معلم مناسب می‌پردازد.

کلاس های خصوصی حضوری

در کلاس‌های خصوصی ریاضی که به صورت حضوری برگزار می‌شوند به دلیل رفت و آمدی که وجود دارد، مقداری هزینه پرداختی توسط والدین بیشتر می‌شود. برخی از معلمان این هزینه را به دستمزد خود اضافه می‌کنند. 

کلاس های خصوصی گروهی

از آنجایی که کلاس‌های خصوصی گروهی تمرکز فرزندان شما را ممکن است به هم بریزند، در مقایسه با دو مدل قبلی از هزینه کمتری برخوردار هستند. معمولا خانواده‌هایی که هزینه کلاس برایشان دشوار است، کلاس‌های خصوصی که به صورت گروهی برگزار می‌شوند را ترجیح می‌دهند. 

سخن نهایی 

قیمت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی در منزل 1403 با توجه به عواملی که در این قیمت دخیل هستند، بیان شد در واقع کلاس خصوصی به فرزندان شما کمک می‌کند که با هزینه بسیار مقرون به صرفه و با تمرکز بالا مشغول یادگیری در منزل یا به صورت آنلاین شوند و با کسب نمره بالا مراحل یادگیری را یکی پس دیگری پشت سر بگذارند. با این اوصاف شما همچنان کلاس خصوصی را برای فرزند خود انتخاب می‌کنید یا خیر؟!

ما اینجا هستیم که در انتخاب یک تصمیم درست و نهایی شدن آن به شما کمک کنیم.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از وب سایت Wyzant به نشانی https://www.wyzant.com/ یک پلتفرم آنلاین آموزش است که دانش‌آموزان را با معلمان خصوصی در سراسر ایالات متحده متصل می‌کند، کمک بگیرید. این وب سایت به ارائه اطلاعاتی در مورد دستمزد معلم خصوصی ابتدایی در ایالات متحده، لیستی از معلمان خصوصی مجرب و نکاتی برای انتخاب معلم مناسب می‌پردازد.

 

کدخبر: 996823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟