چرایی عدم حضور زاکانی در برنامه های شهرداری

به گزارش رکنا به نقل از مهر، عبدالمطهر محمدخانی ، سخنگوی شهرداری تهران در حاشیه هفدهمین شنبه امید و افتخار و در جمع خبرنگاران با اشاره به چرایی علت عدم حضور شهردار تهران برای دومین هفته متوالی در شنبه افتخار و امید، گفت: شهردار تهران امروز در جلسه جمع بندی بودجه سال ۱۴۰۲ در دولت حضور پیدا کرد.

وی ادامه داد: بی تردید شهردار تهران همانطور که در ۱۵ شنبه افتخار و امید قبلی حضور مستمر داشت و حضور در شنبه‌ها برای وی اهمیت بسزایی دارد.

سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه شهردار تهران رئیس مجمع کلانشهرهای کشور است و در حقیقت نماینده شهرداری‌های کشور در هیأت دولت محسوب می‌شود بر همین اساس برای دفاع از حقوق شهرداری‌ها در جلسه هیأت دولت برای بررسی بودجه سال آینده حضور پیدا کرد.

محمدخانی با بیان اینکه یکی از مباحث مهم در بررسی بودجه موضوع مربوط به شهرداری‌ها و مباحثی همچون حمل و نقل و آلودگی هوا است اظهار کرد: شهردار تهران خود را موظف به شرکت در این جلسات می‌داند. بر همین اساس امروز نیز قصد داشت به محض اتمام جلسه بررسی بودجه در شنبه افتخار و امید حضور پیدا کند که با توجه به طولانی شدن جلسه این امر محقق نشد.

کدخبر: 853591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟