لایروبی انهار روباز و روبسته منطقه 19 با جمع آوری 30 تن رسوبات

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19 ، تورج فرهادی ، سرپرست شهرداری منطقه با اشاره به اینکه لایروبی انهار معابر اعم از روباز و روبسته از جمله فعالیت‌های روزانه حوزه خدمات شهری است گفت: با هدف روان‌سازی هدایت آب‌های سطحی، رفع آبگرفتگی احتمالی ناشی از تجمع زباله، ارتقای بهداشت، رفع مشکلات زیست محیطی و انتشار بوی نامطبوع طی یکماه اخیر با اجرای طرح ویژه لایروبی در انهار  نواحی پنجگانه انجام شده است.

به گفته این مسئول 9 تن رسوبات در اثر لایروبی به صورت دستی در معابر خیابان های بهمنیار، میعاد شمالی وجنوبی، آموزگار،شهرک فرهنگیان و... ناحیه یک، 10 تن لایروبی در خیابان های ابوریحان، مهران لقمان شمالی و جنوبی ناحیه دو،  7 تن لایروبی در اسماعیل آباد ،بلوار ورامینی ، علی آباد پاکدانه و شهرک احمدیه ناحیه سه، 3 تن لایروبی در روستاهای پلائین، مرتضی گرد ، جعفر آباد، شکر آباد ناحیه چهار و 5 تن لایروبی در خیابان خرسندی، حبیب زاده، عابدی، سلیمانی، گودرزی، بهشتی انجام شده است .

به گفته این مسئول مطابق با برنامه مدون و از پیش تعیین شده امور لایروبی و رسوب برداری در نواحی پنجگانه با محوریت ارائه خدمات به شهروندان است که در این راستا اداره خدمات شهری نسبت به پاکسازی اقدام می کند.

 

کدخبر: 825753 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟