چمران:  شهرداری را زیر صفر تحویل گرفتیم / نمره ای به شهرداری جدید نمی دهم + فیلم
حجم ویدیو: 90.04M | مدت زمان ویدیو: 00:04:38

به گزارش رکنا، مهدی چمران در حاشیه نودمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص تلاش شهرداری تهران، برای توسعه حمل و نقل عمومی، همزمان با بازگشایی مدارس گفت: شهرداری را در شرایط زیر صفر تحویل  گرفتیم لذا ماهها تلاش شد تا وضعیت را به صفر برسانیم. در همین راستا برنامه ریزی های لازم برای تحقق توسعه حمل و نقل عمومی انجام شده است.

وی افزود: اگر چه تا ایده آل فاصله داریم اما مقدمات همچون توسعه مترو، توسعه ناوگان اتوبوسرانی و برنامه ریزی ها برای تحقق این اهداف انجام شده است. همه این اقدامات در شرایطی انجام شده که انبارهای مترو و اتوبوس خالی بوده و مشکلات مالی نیز برای مجموعه شهرداری تهران وجود داشته است.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: افزایش ۲۰۰۰ اتوبوس در شهر تهران، انجام خواهد شد تا بتوانیم به نقطه صفر برسیم. چرا که ناوگان اتوبوسرانی تهران با کمبود مواجه است و به این ترتیب با آغاز مهر با ترافیک شدید مواجه خواهیم شد. لذا تلاش خواهیم کرد تا ابتدای مهر تعدادی از اتوبوس‌های جدید به ناوگان تزریق شود و امیدواریم این اتوبوسهای جدید به مهر ماه برسد تا بخشی از مشکل حل شود.

وی تاکید کرد: قطعا شهر مجموعه ای از فعالیت هاست و نمی توان آن را یک بعدی درنظر گرفت و قطعا فقط حمل و نقل عمومی و یا بافت فرسوده نیست که باید مورد توجه قرا ربگیرد و باید در کنار هم قرار بگیریم و با هم افزایی دستگاهها بتوانیم مشکلات شهر را حل کنیم.

چمران در پاسخ به سوالی مبنی بر نمره شهرداری تهران ظرف یک سال از فعالیتی که انجام داده است، گفت: نمره‌ای به شهرداری تهران نمی‌دهم.

کدخبر: 822859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟