تکذیب قطع اکسیژن در بیمارستان شهدای خلیج فارس

به گزارش رکنا،روابط عمومی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر قطع اکسیژن در این بیمارستان را تکذیب و دور از واقعیت عنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، روابط عمومی بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر در پی انتشار پیام صوتی در فضای مجازی مبنی بر قطع و تمام شدن اکسیژن در این بیمارستان، اعلام کرد این پیام صوتی غیر مستند، غیر علمی و به دور از واقعیت است.

در اطلاعیه این بیمارستان آمده است: این مرکز آموزشی درمانی که به عنوان مرکز اصلی پذیرش، نگهداری و درمان مبتلایان به کرونا خدمت رسانی می‌کند و از بدو شیوع همه‌گیری در استان با وجود تمام مشکلاتی که در وضعیت عادی می‌تواند یک مرکز درمانی را از پای در آورد، توانسته به صورت مداوم و خوب به خدمت رسانی خود به هم استانی‌ها ادامه دهد.

بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر اعلام کرده است: در این مرکز آموزشی درمانی ۳ دستگاه اکسیژن ساز، دو تانکر ۲۰ تنی و همچنین ۲۵۰ عدد کپسول اکسیژن وجود دارد و در زمان حاضر در حال اکسیژن رسانی و خدمت دهی به بیماران است و هیچ مشکلی ندارند.

در اطلاعیه این بیمارستان عنوان کرده است: در دو بیمارستان شهدای خلیج فارس و شهدای هسته‌ای نزدیک به ۲۵۰ بیمار بستری هستند و  اکسیژن مایع هر روز از پتروشیمی‌های استان به صورت مداوم با تانکر به مراکز درمانی استان منتقل می‌شود.

کدخبر: 711370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟