بحران کرونا در اردبیل/ 408 نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند/ 5 نفر جان باختند

به گزارش رکنا، شهرام حبیب‌زاده در تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان اردبیل در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در 24 ساعت گذشته 68 نفر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی از ترخیص 67 نفر با بهبودی نسبی خبر داد و گفت: بر اساس آخرین گزارش تایید شده، شهرهای اردبیل و مشگین شهر در وضعیت مشکی (وضعیت حاد و بحرانی) ، خلخال و پارس آباد در وضعیت قرمز، بیله سوار، سرعین و نیر در وضعیت نارنجی و اصلاندوز، گرمی، نمین و کوثر در وضعیت زرد قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه تعداد موارد بستری ناشی از بیماری کرونا در استان رو به افزایش است، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 408 نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

کرونا در اردبیل جولان می دهد

حبیب‌زاده ادامه داد: در حال حاضر 68 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 5 نفر فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا از مراکز درمانی استان گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در تشریح آمار مبتلایان به کرونا طی 24 ساعت گذشته به تفکیک شهرستان‌ها عنوان کرد: از 68 مورد بستری ناشی از ابتلا به کرونا در استان، 36 نفر از اردبیل، 8 نفر پارس آباد، 15 نفر مشگین شهر، 5 نفر گرمی و 4 نفر از خلخال گزارش شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

وضعیت کرونا اردبیل

کدخبر: 624113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟