جاده کرج به چالوس بسته شد

رئیس پلیس راه استان البرز با تاکید بر این که تردد در جاده کرج به چالوس در روز ۱۳ فروردین ممنوع است، گفت: فقط ساکنان محلی و افراد بومی می توانند با اجازه دهیاری در این مسیر تردد کنند.

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا گودرزی در این باره گفت: با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و پیشگیری از تجمع مردم در روز طبیعت در مناطق کوهستانی براساس تصویب ستاد ملی کرونا، جاده کرج به چالوس در روز جمعه ۱۳ فروردین ماه بسته خواهد بود.

وی افزود: تردد در زمان اعمال محدودیت فقط به صورت دسترسی محلی است و نماینده دهیاری در ورودی محور برای شناسایی افراد بومی حضور دارد.

این مسئول انتظامی در ادامه گفت: همچنین بر اساس محدودیت ایجادشده در مسیر‌های منتهی به جاده‌های کوهستانی مانند روستای آتشگاه، برغان، کردان و دیگر مناطق تردد هرنوع وسیله نقلیه در این مسیرها ممنوع است.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: محدودیت‌های ایجادشده تا اطلاع بعدی ادامه دارد. همچنین مردم باید از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند، چرا که تنها راه مقابله با ویروس کرونا جلوگیری از انتقال و شیوع آن است و تجمع به هر دلیلی زمینه انتقال این ویروس را فراهم‌تر می‌کند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟