راهنمای مسیرهای جایگزین جاده چالوس پرترافیک !

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین مقطعی در جاده چالوس خبر داد و گفت: توصیه می کنیم رانندگان حتما از محورهای جایگزین استفاده کنند.

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد شیرانی در این باره اظهار کرد: از ابتدای امروز بررسی تردد در جاده‌ها را در دستور کار داشتیم و بر این اساس همچنان در جاده چالوس ترافیک نیمه سنگین برقرار است.

وی افزود: تغییر محسوس و کمی را نسبت به روز گذشته شاهد هستیم، اما خوشبختانه بیشتر محورها دارای ترافیک سبک و روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس در مقاطعی بعد از محدوده مرزن آباد شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم که با توجه به ظرفیت کم این جاده و همزمان شدن سفر برخی از هموطنان توصیه می کنیم حتما از محورهای جایگزین استفاده کنند.

شیرانی با اشاره به محورهای جایگزین هراز ، فیروزکوه و قزوین - رشت گفت: با توجه به ترافیک موجود در جاده چالوس، این محورها اکنون ظرفیت بالاتری دارند.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه به پایان تعطیلات نوروز نزدیک می شویم تعدادی از هموطنان در سفر هستند و همزمانی زمان بازگشت ظرفیت جاده‌ها را اشباع می کند و موجب وقوع ترافیک های نیمه سنگین می شود. مدیریت زمان سفر موجب می شود که ترافیک سنگینی را شاهد نباشیم. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟