رئیس دانشگاه شهیدبهشتی: واقعاً دلمان برای دانشجویان تنگ شده است

دانشگاه‌ ها به دلیل شیوع کرونا مدت زیادی است که کلاس های درسی شان را به صورت مجازی وغیرحضوری برگزار می کنند.

به گزارش رکنا، دکتر سعدالله نصیری قیداری با بیان این مطلب و با اشاره به عدم حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه ها به دلیل شیوع کرونا ویروس تاکید کرد: امیدوارم امسال که سال نو با ماه مبارک شعبان مقارن شده است سایه ویروس کرونا در این روزها و ایام اول سال نو از سر ایرانیان برداشته شود و ما بار دیگر شاهد حضور پرشور و با انگیزه دانشجویان در محیط دانشگاه باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: نبودن دانشجو در محیط دانشگاه باعث کاستی شور و نشاط همه ما شده است و ما به معنای واقعی کلمه برای دانشجویان دلمان تنگ شده است.

رییس دانشگاه شهید بهشتی همچنین خاطر نشان کرد: در سالی که گذشت خوشبختانه در حوزه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری تلاش های خوبی را در دانشگاه داشتیم و با تلاش مستمر اعضای هیات رییسه، روسای دانشکده ها و مدیران گروه ها توانستیم پروژه های خوبی در این حوزه ها به ثمر برسانیم.

قیداری ادامه داد: پروژه های پژوهشی دانشگاه شهید بهشتی که عمدتا معطوف کرونا بود به ثمر رسید و با حضور مقامات کشور به بهره برداری رسید و در حوزه آموزش نیز زیرساخت های لازم ارتقا پیدا کرد و در زمینه عمران نیز ساختمان ها و فضاهای خوبی را به بهره برداری رساندیم و یا آماده بهره برداری است.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 672207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟