امام جمعه هشترود: شهدا با نثار خون خود نشان دادند که آموزه‌های دین اسلام ریشه در جان شان دارد

حجت الاسلام والمسلمین حسن جعفریان جهاد در راه خدا را یکی از باز شدن کلیدهای بهشت خواند وگفت:کسانی که در راه خداوند از همه چیز خود می گذرند ودرراه خدا پا به میدان می گذارند خداوند درهای بهشت را به روی این افراد می گشاید.

به گزارش رکنا، وی نمونه بارز این مجاهدت را شجاعت حضرت ابوالفضل العباس نامید و گفت:حضرت عباس(ع) پرچمدار بزرگ اسلام و به عنوان نماد بصیرت دینی و ایثار در تاریخ اسلام شناخته می‌شود؛ علمداری که پاسدار حرم اهل بیت(ع) بود زیرا در سه برهه زمانی حکومت علوی(ع)،‌ حاکمیت حسنی(ع) و قیام حسینی(ع) با تمام وجود در کنار امام عصرش باقی ماند و این شجاعت گواه جانبازی او در راه اسلام است.

امام جمعه هشترود در ادامه به ماه شعبان واعیادی که در این ماه قرار دارد نیز پرداخت وگفت:روز میلاد حضرت ابوالفضل (ع)روز جانباز است واین روز را به جانبازان عزیز تبریک می گویم .

جعفریان تاکید کرد:امنیت امروز جامعه مرهون خون شهدا و جانفشانی های جانبازان و ایثارگران است و جانبازان با حضور در جبهه های جنگ حق علیه باطل، اجازه ندادند که دشمن خدشه ای به امنیت و آسایش این ملت وارد .

امام جمعه هشترود در آخر به روز ۲۲ اسفند روز گرامیداشت شهدا نیز اشاره کرد و گفت:شهدای والامقام با نثار خون خویش نشان دادند که آموزه‌های دین مبین اسلام و فرهنگ والای ایثار و شهادت در جان و وجود فرزندان این ملت ریشه دارد و آنان در هر مرحله از تاریخ به‌واسطه اعتقاد و آرمان والای خود، برای پاسداری از ارزش‌ها دینی و انقلابی رشادت و ایثارگری می‌نمایند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669960 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟