حسادت مانع می شود تا انسان به طرف کارهای شروبد کشیده شود

به گزارش رکنا، وی گفت:شخص حسود کسی است که از وجود نعمت ، شادکامی ، موفقیت و پیشرفت دیگران در حیطه های مالی، تحصیلی و شغلی ، مورد توجه واقع شدن دیگران توسط فرد یا افراد دیگر ، مطرح شدن سایرین در حیطه های مختلف اجتماع ناراضی است و دوست ندارد که دیگری از نعمت یا آسایش برخوردار باشد.

وی متذکر شد:اگر حسد از دری وارد شود ایمان از در دیگر خارج خواهد شد چون حسادت باعث خورده شدن ایمان در درون قلب انسان می شود .پس سعی کنیم که از این خصلت بد بدور باشیم.

امام جمعه هشترود در خطبه دوم نیز ضمن دعوت نماز گزاران به تقوای الهی ادامه داد: همه مسلمانان باید در همه مراحل زندگی به خدا پناه ببرند تا رستگار شوند.

جعفریان با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر نیز خاطر نشان کرد:باز گشت سید روح‌الله الموسوی الخمینی کبیر به ایران اسلامی واقعه‌ای در جریان انقلاب ۱۳۵۷ ایران است که طی آن در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷امام خمینی (ره) پس از ۱۴ سال تبعید از فرانسه به ایران بازگشت و در تهران مورد استقبال قریب به سه میلیون ایرانی قرار گرفت. این روز در تقویم رسمی ایران با عنوان آغازین روزدهه فجر، مشخص شده‌است.

امام‌جمعه هشترود فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه (س)تبریک گفت وافزود:زندگی و سیره حضرت زهرا (س) به قدری آموزنده و جذاب است که هر زن آزاده ای در جهان او را همچون قدیسه ای تحسین می‌کند؛ زنی که تولدتش از دامن خدیجه کبری، همسر پیامبر گرامی اسلام و در کانون نخستین خانواده اسلامی با نغمه‌های آسمانی و تسبیح قدسیان همراه شد و خداوند به او لقب کوثر را عطا کرد چرا که وی سرچشمه تمام خوبی‌های جهان است.

جعفریان تاکید کرد : تولد این بانوی گران قدر به ابتکار بنیان گذار جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره)روز زن و روز مادر نام گرفت و البته اگر روزی باید روز زن یا روز مادر باشد، چه روزی والاتر و افتخار آمیز تر از روز ولادت با سعادت فاطمه زهرا وجود دارد؟

حجت الاسلام والمسلمین جعفریان در آخر به سر کار آمدن جو بایدن اشاره کرد وگفت: مسئولین مذاکره کننده نباید فریب سخنان مسئولان آمریکا را بخورند وهر دستوری که حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای صادر می فرمایند به آن عمل نمایند. وطبق فرمایش حضرت آقا پیش بروند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟