اینترنت سه روستای اشنویه وصل شد / معلم فداکار دیگر به کوه های برفی نمی روند

به گزارش رکنا نازدار افشنگ، معلم جوانی است از استان آذربایجان غربی که این بار راوی اخبار خوب و صحنه‌هایی زیبا از عشق معلمی شده است.

نازدار افشنگ معلم پایه سوم دبستان مدرسه شهدای هسته‌ای شهرستان اشنویه است اما خودش ساکن این شهر نیست و در روستای خالد‌آباد از توابع اشنویه زندگی می‌کند، روستایی که اینترنت در آنجا آنتن نمی‌دهد و همین موضوع مشکلاتی را برای تدریس مجازی رقم زده است.

کلاس درس مجازی بالای کوه

نازدار افشنگ معلمی که نگران وضعیت آموزش دانش‌آموزانش است و با مشکل آنتن‌دهی اینترنت هم مواجه است، هر روز به بالای کوهی در یک‌کیلومتری خانه‌شان می‌رود، همان نقطه‌ای که اینترنت فقط آنجا در دسترس است، می‌شود محل کلاس درس مجازی!

چندی قبل از تلاش نازدار افشنگ در خط مقدم مبارزه با کرونا برای آموزش مجازی دانش‌آموزانش گزارشی منتشر کردیم که می‌توانید آن را اینجا بخوانید.

این معلم در همان گزارش از پیگیری وزیر آموزش و پرورش و قول وزیر ارتباطات برای حل مشکل اینترنت روستا گفته بود.

هم‌اکنون آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی از تحقق وعده وزیر ارتباطات به این معلم خبر می‌دهد.

آموزش و پرورش در این باره اعلام کرده است: "پس از انتشار خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر "عدم دسترسی معلم اشنویه‌ای به اینترنت و تلاش این معلم نمونه برای تدریس در شرایط سخت"، وعده وزیر ارتباطات محقق شد و امروز سایت اینترنت این روستا ارتقا یافته و امکان دسترسی به اینترنت مهیا شد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 643820 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟