چرا مرغ زنده در میادین میوه و تره بار به فروش نمی رسد؟

به گزارش رکنا، «سعید راد» مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در واکنش به انتشار گزارشی مبنی بر ممانعت از خرید مرغ زنده در میادین میوه و تره‌بار تهران اظهار کرد: سازمان میادین شهرداری تهران یک سازمان توزیع خرده‌فروشی است و به هیچ وجه نسبت به خرید و فروش مرغ زنده اقدام نمی‌کند، چرا که خرید و فروش مرغ زنده نیاز به مجوزهای خاص خود دارد.

او ادامه داد: از طرفی از تاریخ اول آذر ماه، میدان بهمن در اختیار سازمان صمت استان تهران و اتحادیه صنف فروش پرنده و ماهی تهران برای توزیع مرغ قرار گرفته است و در این میدان، هر کیلوگرم گوشت مرغ به قیمت ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان به فروشندگان سطح شهر تحویل می‌شود و با قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان نیز به شهروندان عرضه می‌شود.

راد درباره سازوکار توزیع مرغ در میدان بهمن گفت: مرغ‌ها با تأیید وزارت جهاد کشاورزی، تحویل سازمان صمت استان تهران و اتحادیه پرنده و ماهی تهران در میدان بهمن می‌شود.

او با بیان اینکه مرغ مورد نیاز میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از میدان پیروزی تأمین و با قیمت هر کیلوگرم ۲۰۴۰۰ تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود، افزود: روند توزیع مرغ در میدان بهمن نیز تحت نظارت سازمان صمت و اتحادیه مربوطه قرار دارد.

راد درباره نحوه نظارت بر فعالیت میادین میوه و تره‌بار از جمله در زمینه توزیع مرغ گفت: امروز سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از نقش انکارناپذیری در سفره خانواده‌ها برخوردار است و از این رو در حوزه کاری‌مان با هیچ احدی تعارف نداریم و بدون اغماض و به طور قاطع با هر گونه تخلف احتمالی برخورد می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه این سازمان با همه ظرفیت در کنار وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت ایستاده است، خاطرنشان کرد: خود را در برابر عرضه مستقیم انواع ارزاق و مایحتاج عمومی مورد نیاز از جمله گوشت مرغ با قیمت مصوب، مسئول می‌دانیم و همه ظرفیت میادین میوه و تره‌بار را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفته‌ایم. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟