جریمه یک میلیون تومانی برای 126 خودرو

جریمه/به گزارش رکنا، سرهنگ علی‌اکبر عیسی‌آبادی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی از اول آذرماه، ماموران انتظامی با استقرار در مبادی ورودی شهر از ورود خودروهای غیربومی که قصد تردد و ورود به مناطق غیر از محل سکونت خود را داشتند، جلوگیری کردند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه اجرای این طرح بیشتر جنبه اقناعی و فرهنگ سازی داشته ‌است، تلاش شده تا اقدامات ایجابی در اولویت برخورد با خودروهای متخلف باشد، ادامه داد: در اجرای این طرح در پنج نقطه از محورهایی ورودی شهرستان طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در حال اجراست و از ابتدای اجرای طرح از ورود بیش از ۷۰۰ دستگاه خودرو به داخل شهرستان جلوگیری شده و تعداد ۱۲۶ دستگاه خودرو نیز اعمال قانون یک میلیون تومانی شده‌اند.

رئیس پلیس ساوه تصریح کرد: طرح ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد نیز با حضور فیزیکی مامورین در داخل شهر و پایش تصویری با دوربین‌ها به صورت سیستمی اجرا می‌شود و رانندگانی که مصوبات ابلاغی ستاد ملی کرونا را رعایت نکنند توسط مامورین پلیس راهنمایی رانندگی و دوربین‌ها اعمال قانون می شوند.

وی با تقدیر از همکاری مردم و مشارکت مطلوب شهروندان در اجرای این طرح گفت: با همکاری بسیار خوب شهروندان مشکلی در اجرای این طرح نداشتیم که لازم است از همراهی شهروندان در طول مدت اجرای این طرح و تداوم آن قدردانی کنیم. پلیس با تمام توان خود در اجرای مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا در سطح شهرستان به منظور حفظ سلامت شهروندان اهتمام جدی دارد.

سرهنگ عیسی‌آبادی افزود: طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرها به تناسب وضعیت قرمز، نارنجی و زرد از نظر شیوع کرونا در هر منطقه، همزمان با محدودیت‌های سراسری، از ساعت هفت صبح اول آذر ماه آغاز شده ‌و همچنان ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 632677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟