رییس جمعیت هلال هشترود از آمادگی این اداره در فصل سرما خبر داد

هشترود / به گزارش رکنا، وی اضافه کرد :پایگاههای این اداره از جمله پایگاه امداد جاده ای شهید ملکپور که درمسیر اتوبان پیامبر اعظم (ص)قرار دارد ۲۴ساعته با پنج نیروی مجهز ویک دستگاه آمبولانس وهمچنین یک دستگاه خودرونجات ونیز پایگاه مرکزی که دائما با یک دستگاه آمبولانس به عنوان تیم پشتیبان در حوادث احتمالی این عزیزان را همراهی می کند.

اصلانی متذکر شد :طبق قانون جدید شهرهای هشترود ،بستان آباد ،میانه ،چاراویماق،وسراب ومهربان به عنوان منطقه یک تعریف شده اند که اگر خدا نکرده در هریک از این شهرها اتفاقی رخ دهد شهرهای دیگر نیز موظف هستند در مهار وکنترل حوادث به یاری شهر مورد نیاز بشتابند.

رئیس جمعیت هلال احمر هشترود خاطر نشان کرد:در بازدیدی که اخیرا از نقاط حادثه خیز منطقه داشتیم مواردی که نیاز،به تجهیزوبهینه سازی داشت ارزیابی گردید وآن موارد برطرف گردیده وتجهیز شد.تا در مواقع نیاز مورد بهره برداری قرار گیرد.

اصلانی از آماده سازی بسته های ۲۴ساعته خبر داد وگفت:این بسته ها مخصوص کسانی است که به عنوان مسافر در فصل سرما در راههای مواصلاتی به عللی مانده اند.توزیع می گردد .

رئیس جمعیت هلال احمر هشترود از عموم مردم خصوصا رانندگان ومسافرین خواست که شماره ۱۱۲تلفن گویای اداره همیشه آماده است که در صورت نیاز صحبت های عزیزان را دریافت کرده ودر اسرع وقت به کمک آنان بشتابد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 618742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟