آمادگی کلیه اکیپ های راهداری در فصل پائیز وزمستان در راههای مواصلاتی هشترود

هشترود / به گزارش رکنا، علی ابوالحسنی رئیس اداره راه وحمل ونقل جاده ای هشترود گفت: به همین جهت تا الان حدود ۸۰۰تن نمک وماسه به انبارها حمل وذخیره شده است که در مواقع نیاز جهت نمک پاشی در نقاط صعب العبور ویخبندان استفاده گردد.

ابوالحسنی ادامه داد:ذخیره سازی نمک وماسه تا پر شدن تمام انبارها ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره راه وحمل ونقل جاده ای هشترود از تلاش شبانه روزی همکاران خود که در جهت رفاه وآسایش رانندگان ومسافرین تلاش می کنند، تشکر وقدردانی کرد وگفت:بنده وهمکاران اداری در کلیه قسمتها نهایت تلاش خود را برای آماده سازی ماشین آلات راهداری می کنیم که به حول وقوه الهی در فصل زمستان با مشکلی روبرو نباشیم .

ابوالحسنی از آماده سازی وتکمیل راهدارخانه بین راهی شهید محمد خواه واقع در جاده هشترود وقره چمن خبر داد وگفت:این راهدارخانه به همت وتلاش همکاران راهداری آماده وبازسازی شده است ودر فصل زمستان در صورت نیاز استفاده خواهد شد.

رئیس اداره راه وحمل ونقل جاده ای هشترود از آماده سازی سه راهی قویونقشلاقی برای آسفالت ریزی خبر دادوگفت:کار مرمت وبازسازی این سه راهی که یکی از پر ترافیک ترین وخطرناک ترین وپر تصادف ترین مسیر ها ی شهرستان هشترود بود به همت مسئولان شهرستان وهمکاران بازسازی ومرمت گردید .وآماده آسقالت ریزی می باشد .

ابوالحسنی متذکر شد: کار آسفالت ریزی این سه راهی به زودی آغاز خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615525 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟