خطر انتقال کرونا در میادین میوه و تره بار

کرونا / به گزارش رکنا، سید سعید راد با اعلام اینکه اجرای موفق طرح فروش غیرحضوری از جمله اقدامات موفق این سازمان به شمار می‌آید که از اول فروردین به اجرا درآمده و مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است، افزود: تدوین، ابلاغ و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در 4 محور عملیاتی برای کارکنان، بهره‌برداران، تأمین‌کنندگان و شهروندان براساس پروتکل‌های ابلاغی از سوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در میادین میوه و تره بار از دیگر تدابیر این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه غربالگری دوره‌ای کارکنان و کارگران میادین میوه و تره بار و تب‌سنجی روزانه ایشان و جلوگیری از فعالیت پرسنل مشکوک و غیرحضوری کردن تمامی جلسات از طریق ویدئوکنفرانس از جمله اقدامات سازمان مدیریت میادین است، تصریح کرد: ضد عفونی کردن مرتب تمامی سطوح میادین همچون خوابگاه‌های کارگران، سرویس‌های بهداشتی و چرخ‌های خرید و نیز تأمین و توزیع اقلام حفاظت شخصی همچون ماسک و دستکش برای کارکنان و کارگران به صورت مستمر انجام شده است.

راد با بیان اینکه میادین میوه و تره بار با کمترین تعطیلات، حتی روزهای جمعه نیز باز و مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان هستند، تصریح کرد: انجام نشانه‌گذاری به منظور رعایت فاصله فیزیکی و همچنین، جداسازی ترازوها و صندوق‌های فروش غرفه‌ها به منظور کاهش تماس توزین‌کنندگان و صندوقداران از دیگر تدابیری محسوب می‌شود که در میادین میوه و تره بار به اجرا درآمده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان با تأکید بر اینکه کنترل و قطع چرخه انتقال کرونا، نیازمند همراهی و همکاری تمام مردم است، گفت: از همه شهروندان درخواست می‌شود برای حفظ سلامتی خود و دیگران، به هنگام حضور در میادین میوه و تره بار مطابق پروتکل‌های بهداشتی، ضمن رعایت فاصله فیزیکی حتماً از ماسک و دستکش استفاده نمایند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 617875 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟