۷۵ میلیون مراجعه به سازمان تامین اجتماعی غیرحضوری می‌شود

به گزارش رکنا ، رضا امینی، دوشنبه در حاشیه آیین معارفه مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سازمان دست کم ۱۱۰ میلیون بار مراجعه سالانه دارد که تلاش خواهیم کرد تا با الکترونیکی کردن امور، از حجم این مراجعات بکاهیم.

وی با اشاره به ۱۸ نوع خدمتی که توسط این سازمان ارائه می شود، افزود: با توجه به تنوع فعالیتی این سازمان، شمار زیادی از جمعیت کشور روزانه ناگزیر از رفت و آمد به شعب این سازمان هستند که سعی خواهیم کرد با الکترونیکی کردن فرایند خدمات دهی، این مراجعات را به حداقل برسانیم.

وی اظهار داشت: تمامی خدماتی که در بستر فناوری اطلاعات امکان ارائه دارد، احصا و بستر و زیرساخت های لازم برای آن فراهم شده است که با اولویت بندی بیشترین مراجعه، خدمات غیرحضوری خواهد شد.

وی اظهار داشت: این سازمان ۴۴ میلیون نفر بیمه شده دارد که بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور را شامل می شود و روزانه شمار انبوهی از شهروندان، به انحای مختلف با تامین اجتماعی در ارتباط هستند.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی در خصوص الکترونیکی کردن نسخه پزشکان نیز گفت: پزشکان طرف قراراد از این طرح استقبال خوبی کرده اند و هم اکنون بخش زیادی از خدمات بر روی این بستر انجام می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 615850 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟