۹۶ بیمار مبتلا به کرونا در بخش های ویژه استان فارس بستری هستند

کرونا / به گزارش رکنا، دکتر علی اکبری بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام خبر انجام ۲۹۸ هزار و ۶۷۴ نمونه تشخیصی کرونا ویروس در آزمایشگاه‌های استان از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، گفت: با بررسی‌های انجام شده، ۵۶ هزار و ۸۲۶ مورد از ابتدا تاکنون مثبت تشخیص داده شده است.

وی با ابراز تأسف از مرگ ۵ هم استانی در اثر کرونا ویروس طی ۲۴ گذشته، از افزایش جان باختگان این بیماری به هزار و ۱۶ نفر از ابتدای شیوع تاکنون خبر داد.

او همچنین آمار بستری بیماران مشکوک و یا دارای علامت کرونا ویروس در مراکز درمانی استان را ۷۷۹ بیمار اعلام کرد و یادآور شد: از این تعداد، ۹۶ بیمار در وضعیت وخیم بوده و در بخش‌های ICU مراقبت‌های ویژه دریافت می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه در ادامه گزارش امروز خود از افزایش آمار بهبودیافتگان بیماری کووید نوزده به ۵۱ هزار و ۵۱۱ نفر از ابتدای شیوع تاکنون خبر داد و برای دیگر مبتلایان نیز آرزوی سلامتی کرد.

این مقام مسؤول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هشدار نسبت به سیر صعودی موارد مثبت شناسایی شده در استان طی روزهای اخیر که موجب افزایش بار مراجعه به مراکز درمانی شده است، از عموم مردم استان خواست تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، شست و شوی منظم دست‌ها و حفظ فاصله فیزیکی از دیگران، ضمن حفظ سلامت خود، مجموعه سلامت را در مهار این ویروس یاری دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 612932 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟