پیام وزیر بهداشت برای زیارت مجازی در اربعین امسال

اربعین / به گزارش رکنا، دکتر سعید نمکی در پیام ویدیویی به مناسبت افتتاح تلویزیون اینترنتی اربعین ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان امام حسین(ع) و یاران ایشان، گفت: امسال مردم عزیز و شریف و عشاق حضرت اباعبدلله تلاش کردند محرمی متفاوت از سال‌های قبل برگزار کنند. برگزاری این مناسک با خواهش من و همکارانم و وفاق و همدلی همه‌ عزیزان اعم از روحانیت معزز، مداحان اهل بیت و مردم شریف و عزادار بدل شد به یک رعایت تمام عیار شیوه‌نامه‌های بهداشتی که گرچه در بعضی جاها نقض شد اما در اکثر قریب به اتفاق رعایت کردند.

وی افزود: شاید به جرات بتوان گفت که بیشترین رعایت و حمایت را از مقام معظم رهبری در محرمی که گذشت داشتیم. امسال نیز همانگونه که مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، مسئولان و علما اشاره کردند و همانطور که از سوی کشور عراق از ما خواسته شد، اربعین متفاوت اجرا خواهد شد.

دکتر نمکی یادآور شد: عاشقان امام حسین(ع) که پای پیاده در اربعین به زیارت می‌رفتند، امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا از راه دور بر آن بزرگوار سلام خواهند فرستاد و شروع مجموعه اربعین در صدا و سیما به عنوان یک کانال جدید شاید پنجره‌ای باشد برای بازتاب عشق اهل بیت در دل مردم این سرزمین که امیدوارم این حرکت مهم، اساسی و هنرمندانه بتواند در التیام هجران شیعیان این سرزمین موثر باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟